quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]de natte droom van rechts.
Ooit hadden we hier in KSC een user die daar werkte.quote:
Katten zien niet voor niets zo goed in het donker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Maar het helpt denk ik ook wel als ik haar vanavond gewoon even naar buiten laat want ze was gisteren ook wel heel vroeg weer binnen waardoor ze eigenlijk alweer vol met energie zat toen ik wou gaan slapen.
Normaal loopt ze meestal ook nog wel tot 8 of 9 uur ofzo buiten. Ik vind dat ergens beetje eng want vroeg donker maar goed.
Stopte het met negeren? Hoewel ik denk dat het hier wel helpt als ze 's avonds nog even een beetje buiten haar energie kwijt kan want ze was ook al sinds het avondeten binnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb daar ook mee geklungeld met Luna hoor. Zo'n beest weet precies hoe ze moet mauwen om je uit bed te krijgen.
Dat is waar, mijn kat is gelukkig ook voor een groot gedeelte wit dus ook wel redelijk goed zichtbaar. Maar ja al die berichten over aangereden katten maken me toch wat angstig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Katten zien niet voor niets zo goed in het donker.
Hmm, uiteindelijk sloot ik haar 's nachts in de woonkamer op zodat ik haar nauwelijks kon horen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Stopte het met negeren? Hoewel ik denk dat het hier wel helpt als ze 's avonds nog even een beetje buiten haar energie kwijt kan want ze was ook al sinds het avondeten binnen.
Ja ik vind dat dus een beetje eng omdat het zo vroeg donker is maar ja in de zomer mag ze ook gewoon tot laat buiten blijven.
Ja helaas zit mijn woonkamer en slaapkamer tegen elkaar dus ik hoor het sowieso wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk sloot ik haar 's nachts in de woonkamer op zodat ik haar nauwelijks kon horen.Ik vrees dat katten meer uithoudingsvermogen hebben dan baasjes.
Niets engs aan katten in het donker. Ze zien alles prima. Inderdaad gewoon zorgen dat ze overdag zoveel mogelijk buiten is.
Ja, tuurlijk Bontenbal.quote:Bontenbal (CDA) terughoudend: 'Ook combinaties zonder CDA denkbaar'
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk Bontenbal.Wat dacht je van D66, VVD, PVV en JA21? Kan ook met GL/PVDA ipv D66.
Nee, want dan zou de pi niet kloppen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar rechts staat hoort links te staan lijkt me.
Lijkt wel een datingshow.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.
Hee, hij is zich wel rotgeschrokken hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Ohja Marco Borsato shitshow gaat weer verder.
Lukt ook wel zonder mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Ohja Marco Borsato shitshow gaat weer verder.
Lol ja ik las het.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee, hij is zich wel rotgeschrokken hoor.
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.
Voor de kerst zou fijn zijn. Maar denk niet dat dat lukt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...
D66, VVD, PvdA en CDA.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...
Dan moeten ze beter hun best doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de kerst zou fijn zijn. Maar denk niet dat dat lukt.
Nope.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de kerst zou fijn zijn. Maar denk niet dat dat lukt.
1982 beldequote:
Als vandaag duidelijk wordt dat D66 de grootste is dan kun je het zinloze PVV-trajectje overslaan. Maar het kan ook dinsdag worden voordat die duidelijkheid er is, lees ik net.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moeten ze beter hun best doen.
Inhoudelijk moet daar echt wel uit te komen zijn. Dan krijg je wel hele kleurloze politiek, maar goed, dat moet maar even.quote:
Ik vrees dat de VVD liever minderheidskabinetten met de PVV gaat onderzoeken dan met GL/PVDA te praten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als vandaag duidelijk wordt dat D66 de grootste is dan kun je het zinloze PVV-trajectje overslaan. Maar het kan ook dinsdag worden voordat die duidelijkheid er is, lees ik net.
Was lekker overzichtelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1982 belde![]()
Toen waren dat ongeveer de enige partijen überhaupt.
Precies.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was lekker overzichtelijk.
Mja, ik hoop het niet. Dat lijkt me een garantie voor ellende.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat de VVD liever minderheidskabinetten met de PVV gaat onderzoeken dan met GL/PVDA te praten.
Iedereen en z'n moeder weet dat beginnen met de PVV zinloos is, dus we hoeven dat niet af te wachten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als vandaag duidelijk wordt dat D66 de grootste is dan kun je het zinloze PVV-trajectje overslaan. Maar het kan ook dinsdag worden voordat die duidelijkheid er is, lees ik net.
Politiek zou juist kleurloos moeten zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Inhoudelijk moet daar echt wel uit te komen zijn. Dan krijg je wel hele kleurloze politiek, maar goed, dat moet maar even.
Was je boer en woonde je in een dorp --> CDAquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1982 belde![]()
Toen waren dat ongeveer de enige partijen überhaupt.
Blank.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Politiek zou juist kleurloos moeten zijn.
De VVD is tot alles in staat. Ze worden ook nooit echt afgestraft voor hun politiek vandalisme.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder weet dat beginnen met de PVV zinloos is, dus we hoeven dat niet af te wachten.
Hmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Dan kunnen we net zo goed alles overlaten aan ambtenaren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Politiek zou juist kleurloos moeten zijn.
Kuthaagsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
De VVD is tot alles in staat. Ze worden ook nooit echt afgestraft voor hun politiek vandalisme.
Dit is wel interessant, de aantallen zetels die in de jaren 80 en jaren 90 PvdA en CDA haalden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
De VVD is tot alles in staat. Ze worden ook nooit echt afgestraft voor hun politiek vandalisme.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
oke heb boodschappen gedaan. het was 2 zalm voor de prijs van 1maar denk dat ik aan wel genoeg heb. met groene asperges en heb een kruidenboter gehaald. Moet googlen hoe lang de groene asperges in de airfryert moeten
Tsss dat niet uit je hoofd weten .....quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Moet googlen hoe lang de groene asperges in de airfryert moeten
mjaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tsss dat niet uit je hoofd weten .....
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je las over de sarcasme heen??![]()
Wel lekker zonnig.quote:
nog een weekje ongeveerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn nog steeds de stemmen aan het tellen?
Hier ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel lekker zonnig.
De zon gaat weer schijnen in Nederland
Ja die in amsterdam zijn ze nog niet klaar met tellenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn nog steeds de stemmen aan het tellen?
tamme retardsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die in amsterdam zijn ze nog niet klaar met tellen
heb je die achterlijk grote vellen gezien? voordat je daar 1 rood bolletje op gevonden hebt ben je een paar minuten verder.quote:
Gl heeft daar te weinig stemmen gehad, dus ze moeten het nog overdoen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die in amsterdam zijn ze nog niet klaar met tellen
Terug naar computerstemmen is zeker niet te doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je die achterlijk grote vellen gezien? voordat je daar 1 rood bolletje op gevonden hebt ben je een paar minuten verder.
Nee, want daar wordt mee gefraudeerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terug naar computerstemmen is zeker niet te doen?
15 kansloze partijen schrappen zou ook al helpenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terug naar computerstemmen is zeker niet te doen?
Dat betekent een uur extra lopen voor mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
de chocolade melk was trouwens erg lekker. Onverwachts
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
de chocolade melk was trouwens erg lekker. Onverwachts
[ afbeelding ]
ja dus ga je dan nu?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent een uur extra lopen voor mij.
Ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt mee gefraudeerd.
Ook dat jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
15 kansloze partijen schrappen zou ook al helpen
Ah, kijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
misschien ga ik hier thuis vanaaf nog op de loopband :p
Waarom moet jij dan extra lopen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent een uur extra lopen voor mij.
Ik ook. En de uitslag was er ook een stuk sneller.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al
Vond dat op zich wel fijn hoor dat stemmen per computer
[..]
Ook dat ja
Is er niet een Guinness Wereldrecord "grootste stembiljet"? Dat winnen we met boter en suikerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je die achterlijk grote vellen gezien? voordat je daar 1 rood bolletje op gevonden hebt ben je een paar minuten verder.
Ik zou kleurloos helemaal niet zo erg vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Inhoudelijk moet daar echt wel uit te komen zijn. Dan krijg je wel hele kleurloze politiek, maar goed, dat moet maar even.
Nee dat wordt vast een zooitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie die kruidenboter op de zalm smeren voordat die in de fryert gaat?
Oh okequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
We verdelen de taken een beetje. Luctor sport ook voor Bal en andersom.
Zwart net als mijn ziel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou kleurloos helemaal niet zo erg vinden.
hm oke.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat wordt vast een zooitje.
Bammetjes met beleg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je eten en met wat er bij?
Ja, dan telt het dubbel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
We verdelen de taken een beetje. Luctor sport ook voor Bal en andersom.
Ik ga een omelet makenquote:
Dat lijkt me ook wel iets voor Noord-Korea. Dat je uit duizenden kandidaten mag kiezen en je het vuurpeloton krijgt als je niet direct de grote leider aankruist.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet een Guinness Wereldrecord "grootste stembiljet"? Dat winnen we met boter en suiker
Dat er iemand met een stopwatch naast staat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor Noord-Korea. Dat je uit duizenden kandidaten mag kiezen en je het vuurpeloton krijgt als je niet direct de grote leider aankruist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |