PVV is uitgesloten door CDA en VVD dus nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:57 schreef mackinac het volgende:
PVV, VVD, CDA, Ja21 en BBB is mogelijk.
76 zetels met een nieuwe partij waar veel partijhoppers in zitten is ook geen bestendige combinatie. Er hoeft maar een keer ruzie te zijn en weg meerderheid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een minderheidskabinet is niet bestendig.
Maar goed, uitslag maar eens afwachten, want 75 zetels kan nog 76 worden.
Al denk ik dat Ja21 en D66 ook een match made in hell is.
VVD heeft ook PvdA/Groenlinks uitgesloten en D66 heeft aangegeven geen zin in Ja21 en BBBquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
PVV is uitgesloten door CDA en VVD dus nee.
Inderdaad Timmmmmermansquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:08 schreef timmmmm het volgende:
Wat is het heerlijk wakker worden zonder Timmermans
Dat de man ongeloofwaardig is, dat is toch geen nieuws?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad Timmmmmermans
Al zei die onlangs nog dat hij bij een slecht resultaat gewoon zou blijven en oppositie zou voeren
Is Habtamu al voorzichtig naar voren geschoven?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:08 schreef timmmmm het volgende:
Let op nu kan Dilan alsnog met GL/PVDA gaan. Wees er maar blij meequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik noteer: nieuwe verkiezingen in 2026.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
76 zetels met een nieuwe partij waar veel partijhoppers in zitten is ook geen bestendige combinatie. Er hoeft maar een keer ruzie te zijn en weg meerderheid.
Gemeenteraadsverkiezingen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik noteer: nieuwe verkiezingen in 2026.
Wat? Heeft Frans gelogen? Neeeee….quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad Timmmmmermans
Al zei die onlangs nog dat hij bij een slecht resultaat gewoon zou blijven en oppositie zou voeren
Dus wordt het een minderheidskabinet. Een coalitie met PVV is uitgesloten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:07 schreef mackinac het volgende:
[..]
VVD heeft ook PvdA/Groenlinks uitgesloten en D66 heeft aangegeven geen zin in Ja21 en BBB
Ik hoop dat ze met Lah lah land verder gaan. Dat lijkt mij goud!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Habtamu al voorzichtig naar voren geschoven?
Of eentje met 7 of 8 partijenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dus wordt het een minderheidskabinet. Een coalitie met PVV is uitgesloten.
Opstappen als partijleider is wat anders dan opstappen als kamerlid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat de man ongeloofwaardig is, dat is toch geen nieuws?
Gewoon een kabinet met ja21 en dan over een halfjaar opnieuw verkiezingen nadat Joost zijn 13e partij heeft opgeblazen met zijn ego.quote:
Eerdmans gaat voor buitenlandse zaken, voor minder doet ie het niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gewoon een kabinet met ja21 en dan over een halfjaar opnieuw verkiezingen nadat Joost zijn 13e partij heeft opgeblazen met zijn ego.
En lellebel als minister van Asiel en Migratie?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Eerdmans gaat voor buitenlandse zaken, voor minder doet ie het niet.
Daar begint het gedonder al, welke egootjes de mooiste plekjes kunnen bemachtigen..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En lellebel als minister van Asiel en Migratie?
Iemand die zelfs in de gemeentepolitiek al een politiek onbenul werd genoemd die post geven lijkt me opzich best lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Eerdmans gaat voor buitenlandse zaken, voor minder doet ie het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |