Welke uitgesproken ideeën van Lalah staan je zo tegen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
1000 liever Timmermans dan die Lalah
Voor alle stemmers een overwinning, bedoel je?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 04:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Troostprijs voor PVV-stemmers dit.
En zo nee, dan heeft 'ie inmiddels genoeg kapitaal om het de rest van z'n leven uit te kunnen zingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:01 schreef Chandler het volgende:
Had ook niet anders verwacht van Timmermans... wat een lozer zeg... ze hebben wat dat betreft best ok gedaan maar blijkbaar heeft Timmermans een betere aanbieding gekregen!!!
Dat sowieso, hij roept altijd grenzen open maar zijn deur van zijn grote vila blijft geslotenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En zo nee, dan heeft 'ie inmiddels genoeg kapitaal om het de rest van z'n leven uit te kunnen zingen.
Die blijft tot de laatste zetel zitten. Is zijn inkomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:08 schreef Starhopper het volgende:
Wilders zou een voorbeeld moeten nemen aan Timmermans. Waarom is die faalhaal Wilders nooit opgestapt?
Hij blijft tot z´n 80ste doorgaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die blijft tot de laatste zetel zitten. Is zijn inkomen.
Ja lachen man, die verdeeldheid. Echt een toevoeging in de politiek inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:32 schreef Ludachrist het volgende:
Zonde, ik vond het wel een toevoeging. Al was het alleen maar omdat er zoveel boosmensen altijd hilarisch boos op hem waren.
Zelfs binnen zijn eigen partij mochten ze hem niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:32 schreef Ludachrist het volgende:
Zonde, ik vond het wel een toevoeging. Al was het alleen maar omdat er zoveel boosmensen altijd hilarisch boos op hem waren.
Zo kennen we links.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:36 schreef Zoddie het volgende:
Op Reddit zie je ook al maanden topics van: "Waarom hebben mensen zo'n hekel aan Timmermans?"
Met natuurlijk de comments als "Komt door hoe Telegraaf hem neer zet" "Komt door internet trolls die hem zwart maken"
Die staan allemaal bovenaan.
De echte comments staan onderaan waar goed aangegeven wordt waarom mensen Timmermans niet mogen, verborgen onder de downvotes.
Echt zelfonderzoek zal er ook niet komen omdat dat een bloedgroepenstrijd zal veroorzaken. GLPvdA is echt een samengeraapt zooitje. De PvdA zal alleen maar nog een rol kunnen spelen in de toekomst als ze zich los maken uit dit mislukte experiment en zich weer weten te hervinden als de sociaaldemocratische gematigde partij die ze ooit waren, want bestaanszekerheid is nog steeds een thema.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:36 schreef Zoddie het volgende:
Op Reddit zie je ook al maanden topics van: "Waarom hebben mensen zo'n hekel aan Timmermans?"
Met natuurlijk de comments als "Komt door hoe Telegraaf hem neer zet" "Komt door internet trolls die hem zwart maken"
De echte comments staan onderaan waar goed aangegeven wordt waarom mensen Timmermans niet mogen, verborgen onder de downvotes.
Je hebt zelfonderzoek voor de vorm om weer snel door te kunnen en je hebt echt zelfonderzoek van wat is hier in hemelsnaam gebeurd. Ik hoop voor GLPvdA zelf dat ze voor het laatste kiezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Natuurlijk komt er wel een zelfonderzoek. De PvdA kennende zelfs meerdere.
Die partij kan niet zonder zelfbeklag.
Je kan een hele bibliotheek vullen met dat soort rapporten. Die traditie gaan ze zeker in ere houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je hebt zelfonderzoek voor de vorm om weer snel door te kunnen en je hebt echt zelfonderzoek van wat is hier in hemelsnaam gebeurd. Ik hoop voor GLPvdA zelf dat ze voor het laatste kiezen.
Dat klopt. Maar ik heb nog nooit zo'n congres gezien met zoveel onvrede als het laaste congres. Alle onvrede werd toegedekt met 'de grootste worden'. Nu dat totaal mislukt is verwacht ik echt van alles.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan een hele bibliotheek vullen met dat soort rapporten. Die traditie gaan ze zeker in ere houden.
Misschien werkt een overname door Islamisten en XR gekkies contraproductief.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je hebt zelfonderzoek voor de vorm om weer snel door te kunnen en je hebt echt zelfonderzoek van wat is hier in hemelsnaam gebeurd. Ik hoop voor GLPvdA zelf dat ze voor het laatste kiezen.
Onder Klaver gaat het schip nog verder zinken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:08 schreef phpmystyle het volgende:
Goede zet van Timmermans, en begrijpelijk.
Maar ik vind het wel jammer. Onder leiding van Timmermans had het verval kunnen doorzetten.
Straks komt er een bekwamere partijleider... Dat zou ik jammer vinden.
Neem deze topic:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:36 schreef Zoddie het volgende:
382 upvotes..quote:Elke analyse over Frans Timmermans is incompleet zonder deze context
Namelijk dat elke progressieve (linkse) leider onmiddelijk kapot geframed wordt door het dominante rechtse media-ecosysteem waar we in zitten.
Waarom hebben al die mensen een hekel aan Timmermans en kunnen ze het niet uitleggen? Omdat ze hem vooral kennen door de lens van Vandaag Inside (best bekeken talkshow) en de Telegraaf (grootste krant). De rest van de media beweegt lekker mee.
Waarom vinden mensen Jimmy Dijk en Mirjam Bikker wel sympathiek? Omdat ze geen bedreiging vormen en (nog) niet op de korrel zijn genomen.
Dat betekent ook dat Marjolein Moorman (om wie heel veel hype hangt) precies hetzelfde tegemoet gaat komen. Er komt vast weer een Sigrid Kaag-treatment aan. Er is - tenzij je echt een Bill Clinton teflon-achtig figuur ben - altijd wel iets wat blijft plakken.
Wilders heeft een Rolex om zijn pols en heeft zijn leven lang in de politiek gewerkt, maar is niet elitair omdat men dat frame niet op hem geplakt krijg.
Links is te zwak in de mediacultuur. En elke nieuwe leider zal dezelfde tegenwind-uitwedstrijd moeten spelen tot dat verandert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |