Verstandige familiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:03 schreef -river- het volgende:
Ik stemde op D66 omdat mijn dochter dat ook deed en zij de toekomst is en een hele slimme jongedame.
Nope, de kiezer heeft de PvdA afgerekend omdat die een haatcampagne voerde en vooral bezig was Wilders af te zeiken (al gebeurde dat andersom ook). D66, VVD, CDA en JA21 gaat het worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
D66 grootste. Formeren met PVDA en CDA = 66 zetels. En dan nog een paar van die knakenfracties erbij.
Elke politicus zowel links als rechts maakt zich daar natuurlijk in meer of mindere mate schuldig aan. Dat is zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds populistisch gelul
Vragen de problemen waar Nederland voor staat om iemand met een "frisse, vrolijke en energieke uitstraling" en iemand die "redelijk genuanceerd" overkomt of vragen de problemen waar we voor staan om iemand die durft te zeggen waar het op staat en rigoreus knopen durft door te hakken en dan niet op basis van ideologie en wensdenken?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach ja, doen alle andere politici niet.![]()
Kom op, hij heeft een frisse, vrolijke en energieke uitstraling. Komt redelijk genuanceerd over, mensen hebben daar blijkbaar nu toch behoefte aan ipv dat geruzie en gezeik. Hopelijk gaat het nu lukken meer te verbinden en echt aan het werk te gaan.
Dit is toch al jaren aan de gangquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:09 schreef archito het volgende:
Ik vind het wel opvallend hoe rechts Nederland vorige keren massaal moest lachen om 'liberal tears' maar nu zelf massaal het einde van Nederland aankondigt.
Veel zwevers. Als PVV wint dan kun je net zo goed opnieuw naar de stembus. VVD verliest zetels omdat ze geen duidelijke koers varen en na 4x Rutte wil men ook geen VVD meer. PvdA-GL is een uiterste wat velen niet willen. Dan kom je uit op CDA/D66.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap de Nederlandse kiezer totaal niet en dat zeg ik niet uit afgunst jegens D66.
3 eigenschappen die je aan Jetten wel kan toedichten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
fris, vrolijk, energiek is overbodige luxe.
Gaat ie weg, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:06 schreef Mubassie het volgende:
Kijk, Timmermans. Typisch.
Met de staart tussen de benen, nog voordat de uitslag er is![]()
"Wij worden vandaag de grootste."
Ook buiten de politiek helpen Timmermans en Kaag Nederland nog de afgrond inquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat ie weg, is het weer niet goed.
Dat valt toch reuze mee? Heb je Wilders ook al horen roepen dat we elkaar even vast moeten houden?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:09 schreef archito het volgende:
Ik vind het wel opvallend hoe rechts Nederland vorige keren massaal moest lachen om 'liberal tears' maar nu zelf massaal het einde van Nederland aankondigt.
Volgens mij 'flirt' de vvd al met d66, cda en ja21 (zou volgens de voorspelling 78 zetels zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:10 schreef theunderdog het volgende:
Dus: VVD met GL/PVDA of D66 met Ja21.
Ja nee. Maak je maar vast op voor de volgende verkiezingen !
https://nos.nl/collectie/(...)-enorm-teleurgesteldquote:"Natuurlijk wil ik de grote winnaars van de avond feliciteren: Jetten, Bontenbal en Eerdmans. Ze hebben een mooie campagne gedraaid."
JA21 zou Jetten geen premier moeten maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:10 schreef theunderdog het volgende:
Dus: VVD met GL/PVDA of D66 met Ja21.
Ja nee. Maak je maar vast op voor de volgende verkiezingen !
Het is geweldig zelfs.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat ie weg, is het weer niet goed.
Ik help het je hopen, d66 staat in mijn boekje niet echt bekend om het leveren wanneer het moet/kan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke politicus zowel links als rechts maakt zich daar natuurlijk in meer of mindere mate schuldig aan. Dat is zo.
We gaan het zien. Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat we over een paar jaar met een stuk meer vertrouwen naar politiek Den Haag kunnen kijken dan hoe het er nu voor staat.
Als dat hun doel is dan verrichten ze echt verschrikkelijk slecht werk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook buiten de politiek helpen Timmermans en Kaag Nederland nog de afgrond in
Op social media zijn de nodige meltdowns te vinden. Ik geniet daar niet van hoor, vind het van beide zijden onzinnig gedrag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat valt toch reuze mee? Heb je Wilders ook al horen roepen dat we elkaar even vast moeten houden?
'Rechts' ziet met name de huidige trend kanslozeninstroom lekker zijn doorgang vinden. En dat is zorgelijk, maar huilen? Nee joh, biertje erbij en door.
Als dat het geval was dan had hij 2 jaar geleden niet blijven zitten natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ook Frans blijkt een wegloper nu het even niet gaat zoals verwacht. Wie had dat gedacht.
Ja. Dat kabinet komt er ook. Maar dan is het wachten op de volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij 'flirt' de vvd al met d66, cda en ja21.
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-enorm-teleurgesteld
Zeker na deze uitslag zal de VVD geen water bij de wijn doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nope, de kiezer heeft de PvdA afgerekend omdat die een haatcampagne voerde en vooral bezig was Wilders af te zeiken (al gebeurde dat andersom ook). D66, VVD, CDA en JA21 gaat het worden.
Ja21 heeft niets te willen. Maar het lijkt mij sterk dat D66 hierop zit te wachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:14 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
JA21 zou Jetten geen premier moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |