Ik denk dat 113 vooral bedoeld is voor mensen die zich acuut ellendig voelen, geen uitweg meer zien en in een impulsieve bui iets zouden doen. Voor iemand zoals ik, die zich niet emotioneel niet al te instabiel voelt en er rationeel over nadenkt, past dat niet.quote:
Ik ben even in jouw PoHi gedoken en zie vooral veel aandachtstrekkerij en iemand die geen hulp aanvaardt.quote:Op maandag 10 november 2025 16:46 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik denk dat 113 vooral bedoeld is voor mensen die zich acuut ellendig voelen, geen uitweg meer zien en in een impulsieve bui iets zouden doen. Voor iemand zoals ik, die zich niet emotioneel niet al te instabiel voelt en er rationeel over nadenkt, past dat niet.
En ik zeg al niks meer, wordt blijkbaar niet gewaardeerd, terwijl ik juist een van de weinigen ben die er open over durft te zijn.
Ik zit niet meer te wachten op aandacht, onder andere door mijn leeftijd. Ik ben nu een veertiger die simpelweg geen zin meer heeft in dat soort aandacht.quote:Op maandag 10 november 2025 17:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben even in jouw PoHi gedoken en zie vooral veel aandachtstrekkerij en iemand die geen hulp aanvaardt.
Uhhuquote:Op maandag 10 november 2025 17:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik zit niet meer te wachten op aandacht, onder andere door mijn leeftijd. Ik ben nu een veertiger die simpelweg geen zin meer heeft in dat soort aandacht.
Nogmaals, dit was niet bedoeld om te baiten. Het komt misschien zo over, maar voor mij is het de normaalste zaak van de wereld om vaak over dit onderwerp na te denken. Het voelt alsof 2026 mijn laatste jaar wordt. Niemand hoeft medelijden te hebben, daar ben ik niet op uit. Ik vind het leven gewoon niet zo veel meer aan en ik heb het gevoel alles te hebben gezien.
Ik meen het echt, toen ik typte "ik denk dat 2026 mijn laatste jaar wordt", was dat 100% niet om te baiten, ik dacht er helemaal niet bij na toen ik dat typte. Voor sommigen ligt dat onderwerp misschien gevoelig, maar voor mij niet meer. En nogmaals, ik leef al meer dan 20 jaar zonder sociale contacten, dus wat voor jullie abnormaal lijkt, is voor mij volkomen normaal.quote:
Ik moest hier veel te hard om lachenquote:Op maandag 10 november 2025 16:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit is bait, komt een heel lulverhaal, niet reageren.
Goed plan. Ga maar weer elders de aandachthoer uithangen en jouw grammofoonplaat met een barst erin eindeloos herhalen. Ik zag dat je deze teksten ook al begin 2015 bezigde.quote:Op maandag 10 november 2025 18:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Denk maar lekker dat ik dit voor de aandacht typ, hoor. Ik vind het prima, maar het is absoluut geen lulverhaal. Ik zal hier niet meer typen en ook niet meer in dit topic kijken. Wil de boel niet hijacken.
Ligt eraan hoe lang je bent.quote:Op maandag 10 november 2025 22:59 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ben over 15 jaar zo dood als een pier. Reden: 120kg.
Werkt hier nietquote:Op dinsdag 11 november 2025 08:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent.
[ afbeelding ]
Hoop is er altijd!quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:19 schreef Gripper het volgende:
Ik ga uit van wel, nu 43. Ben fit, eet gezond, sport regelmatig, BMI zit aan de ondergrens. Matig met alcohol en drugs, geen roker. En ik woon niet in de Botlek.
Maar een terminale hersentumor en dood binnen een maand kan natuurlijk de besten overkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |