Dankjewel voor deze reactie!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:54 schreef Invisibli het volgende:
Ik zou het mijzelf "makkelijk" maken, wat betekent dat ik indien het er nog inzit een goede poging zou wagen, dus een afspraak in real life - of - verder zou gaan naar iemand die niet met een ander bezig is.
Je hebt het haar duidelijk gemaakt, als zij haar kans niet pakt om naar jou toe te komen.. en zich met anderen bezig houd..
Tenzij ze jou af zit te wachten?
Maar dan moet je actie ondernemen.
Anders blijf je altijd toekijken, lijkt me niet relaxt als je iemand ziet zitten.
Succes met een keuze als je die durft te maken.
quote:ik zou haar goed behandelen
Wat voor issues doel je precies op?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:53 schreef maily het volgende:
Een jaar contact, en nog maar 3 keer gezien in het echt?
En
[..]
Denk niet dat dit wat gaat worden.
Ook al niet gezien haar issues.
Dat zou ik best willen maar daar heeft ze nu simpelweg geen tijd voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:01 schreef halfway het volgende:
Afwachten is geen optie. Nodig haar uit voor een weekendje weg man.
Oa haar verliefdheid op een ander.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:10 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Wat voor issues doel je precies op?
En ja ze ziet bijna niemand, alleen collega's. Ze is aan het werk of ze is thuis. Geen contact met ouders ook.
Neem de leiding neem het initiatief.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:13 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Dat zou ik best willen maar daar heeft ze nu simpelweg geen tijd voor.
Ze stelde zelf gisteren voor om volgend weekend mijn kant op te komen om wat te gaan drinken maar dat is wel vaker 'afgesproken'.
Dat heb je werkelijk haar gezegd? ik vind het een beetje erg rare voorstelling om tegen iemand te zeggen "dat ze iets niet met je kan bespreken, omdat je stiekem verliefd op haar bent"?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Ik heb toen gezegd dat ik misschien niet de juiste persoon was om dit mee te bespreken omdat ik een zwak voor haar heb en stiekem haar toch wel erg leuk vindt.
moeilijke en vervelende situatie denk ik... ik zou zelf eerlijk gezegt het afwachten en misschien toch een keer de gok wagen om haar mee uit te vragen, gewoon een klein wijntje of hapje eten. ze kent je nog niet 100% omdat je elkaar bijna alleen maar over de telefoon spreekt, zo kun je een iemand snel op een andere manier leren kennen dan dat je daadwerkelijk echt bent als persoon. veel succes er mee! en als je ziet dat ze het echt heel erg leuk heeft met haar collega, moet je dat misschien toch echt acepteren thats lifequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:41 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Goeiedag,
Ik heb u een jaar contact met een hele leuke meid. Ik videobel elke dag met haar maar ik heb haar 3 keer ik denk 10 minuten in het echt gezien in een jaar tijd. Ik vond haar vanaf het begin al leuk.
Ik heb haar hier ontmoet in het centrum op een beetje aparte manier. De dag erop kwam ik haar weer tegen en hebben we nummers uitgewisseld en best een tijd lopen appen over van alles en nog wat. Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik haar wel zag zitten. zijn antwoorde daar op dat ze al verliefd was op iemand anders. Prima dus waren we gewoon vrienden. Later hoorde ik pas dat het nooit wat tussen hen is geworden
Zes maanden geleden was daar ineens radiostilte en hoorde ik niks meer van haar, dat duurde ongeveer 2 weken.
Toen kreeg in ineens een paar berichten dat ze in een hele moeilijke periode zat en dat het haar speet dat ze niks van zich had laten horen. Het contact ging weer verder, veel videobellen en ze ging steeds meer de diepte in,ook wat betreft haar seksleven. Ik begon verliefd op haar te worden en zat in die tijd zelf ook best in een moeilijke situatie waar zij mij aardig doorheen heeft gesleept. Ik was bang haar als goede vriendin kwijt te raken.Toen begon ze ineens over een collega en wat ik ervan vond als ze daar een relatie mee zou hebben. Ik heb toen gezegd dat ik misschien niet de juiste persoon was om dit mee te bespreken omdat ik een zwak voor haar heb en stiekem haar toch wel erg leuk vindt. Door haar werk, privéomstandigheden en het feit dat ze 50 minuten reizen van mijn woonplaats afwoont heb ik haar denk ik 3 of 4 keer in het echt gezien/gesproken.
Die collega van haar waar ze het toen over had had toen nog een vriendin, ik ken die hele collega van haar verder niet en ik heb hem nooit ontmoet. Volgens die vriendin van mij had ze een keer met die collega op wie ze verliefd was gezoend in een dronken bui op een feestje terwijl hij dus nog in een relatie zat. Die collega van haar heeft het nu +- drie wken uit met zijn ex die hem nu ook stalked. Die vriendin van mij waar ik zo gek op ben is zijn leidinggevende. Drie weken geleden hebben ze elkaar voor het eerst ontmoet buiten werktijd om om wat te gaan drinken. Ze zij ik vind hem echt leuk waarop ik heb opgebiecht dat ik verliefd op haar aan het worden ben. Ze ging het laten bezinken en kwam er 3 dagen later op terug. Haar reactie: je bent een superleuke, jonge knappe jongen maar ik ben echt heel erg verliefd op die collega van mij. Ik ben best jaloers en ik wil niet dat iemand haar nog pijn doet.
Ik denk dat ik het maar moet accepteren maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ze hebben regelmatig ruzie heb ik van haar zelf gehoord. Hij is vreemd gegaan met haar in een relatie en zij is zijn leidinggevende van een klein team, wat gewoon niet zo handig is als het ooit fout loopt. Bovendien heeft ze genoeg over haar heen gehad. het blijft natuurlijk haar keuze en het liefst heb ik haar zelf in mijn leven als mijn vriendin/vrouw.
Ik baal er gewoon van dat ik jaloers ben want ik wil echt heel graag dat ze gelukkig is met iemand. Beetje dubbel.
Bedankt voor het lezen, adviezen zijn welkom!
Ik heb letterlijk gezegd dat ik misschien niet de juiste persoon ben om te bespreken of het een goed idee is om überhaupt iets met een collega te beginnen. Ik heb haar later verteld dat ik echt gevoelens voor begon te krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat heb je werkelijk haar gezegd? ik vind het een beetje erg rare voorstelling om tegen iemand te zeggen "dat ze iets niet met je kan bespreken, omdat je stiekem verliefd op haar bent"?
Is dat contact niet gewoon iets dat in je fantasie bestaat?
Toen ik haar voor het eerst heb ontmoet hier in het centrum was dat 10 minuten oid. De dag erna ook en 6 maanden later was ik toevallig in haar stad en kwam ik haar tegen op het station toen ze onderweg was naar haar werk. Drie keer totaal dus in het echt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:49 schreef Lienekien het volgende:
Hoezo heb je haar bij jullie ontmoetingen telkens maar 10 minuten gezien? Hoezo weet je niet of dat 3 keer of 4 keer was? Hoezo werkt ze 6 dagen per week maar heeft ze wel elke dag tijd om een uur met jou te videobellen?
Dankjewel voor je advies!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef jeroenvandeveen het volgende:
[..]
moeilijke en vervelende situatie denk ik... ik zou zelf eerlijk gezegt het afwachten en misschien toch een keer de gok wagen om haar mee uit te vragen, gewoon een klein wijntje of hapje eten. ze kent je nog niet 100% omdat je elkaar bijna alleen maar over de telefoon spreekt, zo kun je een iemand snel op een andere manier leren kennen dan dat je daadwerkelijk echt bent als persoon. veel succes er mee! en als je ziet dat ze het echt heel erg leuk heeft met haar collega, moet je dat misschien toch echt acepteren thats life
een potje poolen is een erg leuke date/activiteit om met elkaar te doen! al zal ik het zelf niet gelijk zien als een date dat zou altijd later de tijd nog kunnen. bekijk het rustig en wacht af tot zij zelf tijdens het afspreken een move of iets in die richtig laat merken. eventueel een bosje bloemen mee nemen voor haar kan nooit kwaad elke vrouw vind dat een leuk gebaar. ik wens je erg veel succes hier meer hoop dat je er iets aan hebt!! hopen op het beste !!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:32 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Dankjewel voor je advies!
Ik vind dit dus grotendeels ook. Ze zegt zelf dat ze een 'hele diepe connectie' met mij heeft en ik misschien gevoelens door elkaar haar, dat laatste zou best kunnen. Ik vind haar wel echt leuk, dat zeker.
Ik heb haar liever als goede vriendin in mijn leven dan als boze ex. Alleen ik heb het idee dat ze het 'spannend' vindt om 1 op 1 met mij af te spreken. Al zei ze laatst wel als ik binnekort jouw kant op kom gaan we even ergens een potje poolen.
Hoe vaak en wanneer heb je haar verteld dat je wat voor haar voelt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:26 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk gezegd dat ik misschien niet de juiste persoon ben om te bespreken of het een goed idee is om überhaupt iets met een collega te beginnen. Ik heb haar later verteld dat ik echt gevoelens voor begon te krijgen.
Misschien wat onduidelijk opgeschreven.
Yep. Alla "Forest Gump met Jenny"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:58 schreef Lienekien het volgende:
De term ‘friendzone’ is nog niet gevallen, gek genoeg. TS zit daar toch allang in?
Dit. Dit levert jou niets op. Ze wil niet eens met je afspreken. Maar kan wel iedere dag een uur videobellen met je? Dan kan je toch ook een uurtje bij haar langs gaan? Kost haar geen seconde extra. Ga door met je leven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:21 schreef LXIV het volgende:
Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw die wel graag alle aandacht van mij had, maar gelijktijdig niks met me wilde.
Ik heb dus ervaren dat wanneer je iemand zo leuk vindt, je iedere minuut met haar koestert. Toch zou ik adviseren om het contact te verbreken want je schiet er niks mee op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |