SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geen idee, dacht dat we samen op dezelfde wip zaten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en waar denk je dat ik op het politieke spectrum zit dan
Ik gun mezelf niet de pech dat nu ik kan leasen dat ik onmogelijk nog een auto kan krijgen voor de bijtellingskorting voor elektrisch geheel verdwenen is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag anderen ook wel wat gunnen. Niet iedereen kan zo hard werken als hier in KSC.
wat noem je betaalbaar?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Wie heeft er een tip voor een goede betaalbare kruimeldief?
Paar tientjesquote:
Ja dat is zeker betaalbaarquote:
De consumentenbond doorgaansquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
de kruimeldief die ik gehaald heb was in de aanbieding op ibood en niet heel sterk, voor mij prima, zou em niet direct aanradenquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Hah, als die pseudoheffing komt in 2027 op brandstofauto's mag je alleen elektrisch leasen. Daar sorteren ze bij ons nu ook op voor.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun mezelf niet de pech dat nu ik kan leasen dat ik onmogelijk nog een auto kan krijgen voor de bijtellingskorting voor elektrisch geheel verdwenen is.
Maar dat is al te veel gevraagd, dus iedereen mag de pleuris krijgen
Kruimelhelingquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan moet je hem kopen bij een kruimeldiefdief
pakketje binnen?quote:
maar zitten we ook aan dezelfde kant? Met je JA21quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat we samen op dezelfde wip zaten.
5 euro op je muilquote:
nou nouquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun mezelf niet de pech dat nu ik kan leasen dat ik onmogelijk nog een auto kan krijgen voor de bijtellingskorting voor elektrisch geheel verdwenen is.
Maar dat is al te veel gevraagd, dus iedereen mag de pleuris krijgen
ik misbruik mijn dyson gewoon als kruimeldief, maar die is net iets meer dan een paar tientjesquote:
Ja, en eerst in 2026 de bijtelling voor elektrisch van 17 naar 22.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hah, als die pseudoheffing komt in 2027 op brandstofauto's mag je alleen elektrisch leasen. Daar sorteren ze bij ons nu ook op voor.
Iedereen krijgt VVD, jij ookquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar zitten we ook aan dezelfde kant? Met je JA21
[..]
5 euro op je muil
[..]
nou nou
Precies dat. En een laadpaal aanschaffen en aan laten sluiten. Ook niet goedkoop.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, en eerst in 2026 de bijtelling voor elektrisch van 17 naar 22.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |