Het gaat erom dat je dit topic weer komt onderschijten met je eigen waardeoordelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trol? Omdat ik zeg dat niet elke buitenlander slecht is?
Misselijk
Hoe kun je zulke woorden zelfs maar in de mond halen.
Oké de goeden hangen we apart.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misselijk
Dat is het enige argument wat jullie hebben hè. Ze ZiJn NiEt AlLeMaAL SlEcHt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misselijk
Van de 67% allochtonen in Londen (tov de blanke bevolking) zijn maar een paar procent crimineel een paar procent willen de sharia en een paar procent poept op straat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is het enige argument wat jullie hebben hè. Ze ZiJn NiEt AlLeMaAL SlEcHt.
Vooral een slecht excuus om maar niets te hoeven doen aan dit probleem.
Ik post alleen serieus en op onderwerpen die mij iets kunnen schelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dit topic weer komt onderschijten met je eigen waardeoordelen.
Niet iedere buitenlander is slecht. Ter kennisgeving aangenomen.
Volgens mij is het juist andersom.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het gaat hier om objectief vast te stellen verandering van voormalige westerse bolwerken naar shitholes. En jij weet er een racismediscussie van te maken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik post alleen serieus en op onderwerpen die mij iets kunnen schelen.
Is dat niet waar een discussieforum voor is?
Opkomen voor buitenlanders is schijnbaar al walgelijk en trollen hier.
Schreeuwen hoe walgelijk alle buitenlanders zijn is de norm, blijkt maar weer.
Maar wat moeten ze doen dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De normale buitenlanders in Londen. Volgens Bianca.quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist andersom.
De buitenlanders haters, de racisten, hier op FOK! verafschuwen alle buite landers.
Waarom? Omdat 1% van de buitenlanders slechte dingen doet
Een politieke bliksemafleider die praktisch niets gedaan krijgt?quote:
Keir Starmer noemt het een verontrustende aanval lees ik op Teletext.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:19 schreef Digi2 het volgende:
Multiple Stabbed on Train in UK - LIVE Breaking News Coverage (Huntingdon, Cambridgeshire)
Bekijk deze YouTube-video
Die Westerse bolwerken worden niet verpest...quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat hier om objectief vast te stellen verandering van voormalige westerse bolwerken naar shitholes. En jij weet er een racismediscussie van te maken.
Dat mist volledig het punt en is nog eens irritant ook.
Nogmaals:quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De normale buitenlanders in Londen. Volgens Bianca.
https://www.instagram.com/reel/DKGEIapKD12/
Als jij nou eens begint met statistiek leren, dat zou al een begin zijn, want je bent of een megatrol, of heel erg dom.quote:Op zondag 2 november 2025 08:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nogmaals:
Een slecht voorbeeld houdt niet in dat ze allemaal slecht zijn.
En wanneer iemand "statistiek" leert, wat voor nieuwe inzichten zal die persoon dan vergaren?quote:Op zondag 2 november 2025 09:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als jij nou eens begint met statistiek leren, dat zou al een begin zijn, want je bent of een megatrol, of heel erg dom.
Gaat dit over Trump die het Hamas-steunende Qatar meer toegang gegeven heeft tot het Amerikaanse bedieningspaneel?quote:
quote:Op zondag 2 november 2025 08:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Keir Starmer noemt het een verontrustende aanval lees ik op Teletext.
Waarschijnlijk neemt hij op korte termijn weer maatregelen door de moskeeën extra te gaan beschermen.
Dit maakt de Engelsen dus piswoest he.quote:. De Britse minister van Binnenlandse Zaken Shabana Mahmoud zegt ‘diep bedroefd’ te zijn door het nieuws, maar roept mensen op in dit vroege stadium niet te speculeren over de motieven van de daders.
quote:Op zondag 2 november 2025 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Dit maakt de Engelsen dus piswoest he.
Al riepen ze de hele tijd Allah Hakbar en is de afkomst al gelijk duidelijk, of iig de richting.
Nog zeggen ze helemaal niks.
Je kan ook reageren dat dit geen incidenten meer zijn maar een probleem binnen de moslimgemeenschap en er alles aan gedaan wordt om veiligheid terug te brengen in openbaar vervoer en straat,
Dat komt al heel anders over.
En mensen hebben er recht op of zullen zelf actie moeten ondernemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |