Zomertijd staat gekoppeld aan de zomer dus als we die aanhouden blijft het voor altijd langer licht en warm. Hoeven we ook niet meer te stoken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die niet snappen dat met zomertijd het niet op zich beter wordt
Jouw mening doet er niet toe.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keihard gelachen om deze intens domme opmerking
waarom was dat zo lastig ?quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
Aarghhh, alle deurtjes en lades in de keuken moeten waarschijnlijk vervangen wordenWe hadden de keukenzaak gebeld omdat er een deurtje verbogen was, en toen ze kwamen kijken zagen ze dat veel frontjes iets verbogen waren. Nu gaan ze bekijken welke oplossingen er zijn, maar waarschijnlijk moeten we nieuwe (andere) uitzoeken straks
En het was al zo'n hel om de eerste keer wat uit te zoeken.
Ik heb standaard ruzie met NatteKat.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah kat en muis hebben ruzie
hoe tom en jerry van ze
Hey, Fogel nog eens hierquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verhuis naar een plek nabij de evenaar...
Ik geniet er echt enorm van dat je niet eens door hebt waarom dat een intens domme opmerking is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jouw mening doet er niet toe.
Niet? Hebben we dan geen zon?quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die niet snappen dat met zomertijd het niet op zich beter wordt
Ik sta helemaal boven niemandquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geniet er echt enorm van dat je niet eens door hebt waarom dat een intens domme opmerking is.
Altijd maar denken boven anderen te staan, maar ondertussen jezelf compleet voor lul zetten. Je zou maar zo in het leven staan.
Ja, precies. Dit.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zomertijd staat gekoppeld aan de zomer dus als we die aanhouden blijft het voor altijd langer licht en warm. Hoeven we ook niet meer te stoken.
Zo werkt dat
Zoet graag.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
Ik ga even popcorn maken, willen er nog meer mensen popcorn?
Is er een fittie dan?quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
zoutquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
oke oke.quote:
kat en muis keihard vechtenquote:
Met kaas graag, en dan de popcorn vervangen door nachosquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:31 schreef dud0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |