SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Oeh deze zijn tof.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
quote:
Beetje makkelijk schoon te maken ook? Ik hou van hoogpolig en dat is altijd gedoequote:Op maandag 27 oktober 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze site is wel teringjantje duur ook voor grotere kleden. Ruggable. Rugeditorial heb ik ook een kleed van voor bij de bank en die was wel iets goedkoper.
Het zijn allemaal wasbare kleden en de robotzuiger gaat er zo overheen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje makkelijk schoon te maken ook? Ik hou van hoogpolig en dat is altijd gedoe
De donkere maanden zijn er.quote:
Eens, denk dat ik van de week maar eens kijk of ik wat kerstlampjes bij m'n bureau kan neerleggen voor meer sfeerquote:
Kutwintertijd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De donkere maanden zijn er.
fixt that for uquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens, denk dat ik van het weekend maar eens kijk of ik wat kerstlampjes bij m'n bureau kan neerleggen voor meer sfeer
Zo voorbij.quote:
ja want zonder wintertijd blijft de zon langerquote:
Komt meer omdat het regent en bewolkt is.quote:
Ja dat wordt dan zondag.quote:
altijd zomertijd houden want dan blijft het wel 20+ graden en is het langer lichtquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja want zonder wintertijd blijft de zon langer
Verhuis naar een plek nabij de evenaar...quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt meer omdat het regent en bewolkt is.
[..]
Ja dat wordt dan zondag.
[..]
altijd zomertijd houden want dan blijft het wel 20+ graden en is het langer licht
die eerstequote:Op maandag 27 oktober 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze site is wel teringjantje duur ook voor grotere kleden. Ruggable. Rugeditorial heb ik ook een kleed van voor bij de bank en die was wel iets goedkoper.
daar is het savonds niet lang licht tochquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verhuis naar een plek nabij de evenaar...
Ze komen uiteindelijk allebeiquote:
daar is het het hele jaar door even laat donker.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar is het savonds niet lang licht toch
hier om 7 uur donker
Keihard gelachen om deze intens domme opmerkingquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die niet snappen dat met zomertijd het niet op zich beter wordt
jij ziet de komende 4 maanden toch geen daglicht meerquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verhuis naar een plek nabij de evenaar...
ja precies.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is het het hele jaar door even laat donker.
Kloptquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja want zonder wintertijd blijft de zon langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |