Zo zie je maar weer, op ieder potje past een dekseltje.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Google eens op zn vriendin, Kyana Frauenfelder
T lijkt me geen koppel dat heel snel vreemd zal gaan iigquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, op ieder potje past een dekseltje.
Dat is niet eerlijk, want die spreekt ook geen Nederlands.quote:Op maandag 27 oktober 2025 02:10 schreef Niels_ het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/andere-(...)%2Fwww.google.com%2F
![]()
Toch benieuwd of Van Veen nu een realistische kans maakt op de PL. Neem aan dat Cross en Dobey sowieso gewipt gaan worden voor twee van Rock/Clayton/Wade/Van Veen. Wade verdient het natuurlijk op basis van zijn resultaten op de majors dit jaar, maar omdat hij niet zo populair is bij de PDC zal hij weleens buiten de boot kunnen vallen. Met Rock heb je er ook een Noord-Ier bij, en die hebben ze nu natuurlijk nog niet.
Zo héél benieuwd ben ik trouwens ook weer niet, aangezien het huidige format van de PL me niet bepaald kan bekoren.
Ik dacht gisteren dat het zijn moeder was.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Google eens op zn vriendin, Kyana Frauenfelder
?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, want die spreekt ook geen Nederlands.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |