NUMMER 7 VAN DE WERELD, BAASJEquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
GVV voor de Premier League, we tekenen m alvast in

Een van de sympathiekere darters op de tour jaquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Veen lijkt me een hele sympathieke gozer.

Ja is het ook. Hij is ook wel echt snel opgekomen, in drie jaar tijd. Terwijl het volgens mij geen supertalent was.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
En supporter van FC Den Bosch

Wessel is er wel nog veel verder vandaan. Hij heeft het hoge niveau bij vlagen wel, maar nog niet de vanzelfsprekendheid die Gian soms laat zien, laat staan de koelheid om op majors van meerdere grote namen te winnen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Wij gunnen Wessel een ontspannen niet bibberende werparm zodat hij dit ook kan bewerkstelligen en ik de bandwagon weer in de 6de versnelling kan trappen.

Wessel zit dit seizoen wel echt in een klein dipje qua gemiddeldes voor mijn gevoel, daarvoor was 100+ bijna standaard. Maar inderdaad Gian is nu veel en veel constanter sowieso.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wessel is er wel nog veel verder vandaan. Hij heeft het hoge niveau bij vlagen wel, maar nog niet de vanzelfsprekendheid die Gian soms laat zien, laat staan de koelheid om op majors van meerdere grote namen te winnen.

Stukje luchtvaarttechniekquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:36 schreef Gretzl het volgende:
Een Nederlandse darter die behoorlijk goed Engels spreekt

Bijna de Hollandse ziekte die weer toesloeg maar gelukkig viel t goed.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Pffff hartslag 180 dit was wel echt weer een klassieker voor de eeuwigheid, en zo erg verdiend. Prachtug.

https://www.ad.nl/andere-(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:36 schreef Gretzl het volgende:
Een Nederlandse darter die behoorlijk goed Engels spreekt

Is hij de zoon van Tong?quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
En supporter van FC Den Bosch

quote:Op zondag 26 oktober 2025 23:05 schreef Wertha het volgende:
Prima toernooi geweest wel. En erg mooi dat GVV nu kon doordrukken. Prima speler om erbij te hebben als Nederlandse majorwinnaar.
VLAGGETJE @:Dr_Flash

Op 23 jarige leeftijd het hoofd van een 58 jarige hebben is ook bijzonder. Stukje cultuur.quote:

Google eens op zn vriendin, Kyana Frauenfelderquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op 23 jarige leeftijd het hoofd van een 58 jarige hebben is ook bijzonder. Stukje cultuur.

Gedaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Google eens op zn vriendin, Kyana Frauenfelder
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |