abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 februari 2003 @ 11:00:54 #1
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8680631
hey people ik wil ff jullie mening of tips.
Ik heb iemand leren kennen die echt SWEET is
alleen had ik eerst een probleem ik werd gek op haar en wist niet dat ze er anders over dacht,ze wou gewoon vriendschap.
Gelukkig was de verliefdheid slechts een bevlieging(storm of emotions )
en ging ik daarna gewoon als vrienden met haar om.
Alleen is ze wel degene waar ik altijd met me problemen en vragen naar toe stap.
Ik heb welles gevraagd of ze het erg vond maar ze zei juist nee
Nu ben ik er bij mezelf achter dat ik nog wederom diepe gevoelens voor haar heb alleen niet in de verliefdheidssfeer.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik haar als een soort zus ga beschouwen .
ik denk dat dat komt om dat me echte zus me in de steek heb gelaten en het lijkt nu dat ze die positie in me leven aan het opvullen is.
Graag jullie mening
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_8680670
quote:
Op maandag 24 februari 2003 11:00 schreef Stormblast het volgende:
hey people ik wil ff jullie mening of tips.
Ik heb iemand leren kennen die echt SWEET is
alleen had ik eerst een probleem ik werd gek op haar en wist niet dat ze er anders over dacht,ze wou gewoon vriendschap.
Gelukkig was de verliefdheid slechts een bevlieging(storm of emotions )
en ging ik daarna gewoon als vrienden met haar om.
Alleen is ze wel degene waar ik altijd met me problemen en vragen naar toe stap.
Ik heb welles gevraagd of ze het erg vond maar ze zei juist nee
Nu ben ik er bij mezelf achter dat ik nog wederom diepe gevoelens voor haar heb alleen niet in de verliefdheidssfeer.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik haar als een soort zus ga beschouwen .
ik denk dat dat komt om dat me echte zus me in de steek heb gelaten en het lijkt nu dat ze die positie in me leven aan het opvullen is.
Graag jullie mening
dat is naar mijn mening altijd heel erg leuk als je een goede vriend(in) gaat beschouwen als broer en zus....
een goede vriend van me zie ik ook als mijn broer....alleen ja, of hij er t zelfde over denkt, dat is altijd nog de vraag....
pi_8680878
Dan wat is je probleem als ik vragen mag.
Want je geeft aan dat je niet meer en niet verliefd op haar bent?

Dus ja, waarom moeilijk doen.

Of heeft ze nu just die verliefdheid gevoelens voor jou!?

maandag 24 februari 2003 @ 11:18:44 #4
28789 Chiwappo
Sperma par tutti
pi_8680964
Ik heb hetzelfde.
Ik heb ongeveer 9 een goede vriendin. Ik kan met haar over alles en niks praten, echt te gek. Koester de vriendschap die je hebt met haar.
pi_8681027
Het klinkt heel bekend.
Ik kan me helemaal voorstellen, ik heb sinds twee jaar een broertje, met wie ik echt alles kan bespreken.

Het grote probleem waar ik tegen aan loop is dat andere mensen vinden dat het onmogelijk is dat een jongen en een meisje met elkaar omgaan zonder dat ze verliefd zijn en de rest van hun leven samen door willen brengen.

...
  maandag 24 februari 2003 @ 11:38:19 #6
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8681377
quote:
Op maandag 24 februari 2003 11:14 schreef Immor3 het volgende:
Dan wat is je probleem als ik vragen mag.
Want je geeft aan dat je niet meer en niet verliefd op haar bent?

Dus ja, waarom moeilijk doen.

Of heeft ze nu just die verliefdheid gevoelens voor jou!?

Het is niet echt een probleem maar het vreemde is dat het zo snel achterelkaar kwam.
Het duurde ongeveer 2 weken na die lovebevlieging tot ik de gevoelens begon te ontwikkelen die ik nu voor haar heb.
wat ik ook vaag vind aan deze situatie is het feit dat ik haar nog niet zo lang ken(een paar maanden).
ik bedoel is dit gezond of heb ik een dokter nodig
Zoals ik al eerder zei me echte zus heeft me in de steek gelaten,dus zou het dan inderdaad zo zijn dat ze die plek over gaat nemen?
  maandag 24 februari 2003 @ 11:41:03 #7
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8681462
quote:
Op maandag 24 februari 2003 11:22 schreef Psyduckie het volgende:
Het klinkt heel bekend.
Ik kan me helemaal voorstellen, ik heb sinds twee jaar een broertje, met wie ik echt alles kan bespreken.

Het grote probleem waar ik tegen aan loop is dat andere mensen vinden dat het onmogelijk is dat een jongen en een meisje met elkaar omgaan zonder dat ze verliefd zijn en de rest van hun leven samen door willen brengen.

Ja dat heb ik ook als mensen een foto van haar zien bij mij dan vragen ze gelijk is dat je vrien din?
of hoelang gaan jullie al samen?
en de bekende verkeringsgeintjes niet te vergeten .
Heel frustrerend idd
pi_8681493
quote:
Op maandag 24 februari 2003 11:00 schreef Stormblast het volgende:
Graag jullie mening
niet dat je er echt iets aan hebt, maar misschien wel een hart onder de riem:

beter je vriendin als zus beschouwen, dan je zus als vriendin

maandag 24 februari 2003 @ 11:46:34 #9
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8681597
is ook weer zo
pi_8682274
Kan Prima.

Heb dit ook met een goede vriend. We hebben het ook echt uitgesproken tegen elkaar dat we elkaar "adopteerden".

Hij heeft geen broers/zussen. Mijn broer is de term niet waardig.

Hij is nu gewoon mijn brother from another mother
en ik ben zijn siter from another mister.

Bevalt goed

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 24 februari 2003 @ 15:10:20 #11
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8686383
Maar kan dat ook al na zo,n korte tijd dan?
pi_8686737
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:10 schreef Stormblast het volgende:
Maar kan dat ook al na zo,n korte tijd dan?
Jah dat kan zeker. Maar toch een vraagje: Waar maak je je druk om? je bent een supergriet tegen gekomen, je kan alles tegen haar zeggen, je bent op je gemak, het is je zus geworden, jij haar broer en meer van de kleffe dingen. What could be the problem?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8687516
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:24 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

tegen haar zeggen, je bent op je gemak, het is je zus geworden, jij haar broer en meer van de kleffe dingen. What could be the problem?

Dat een van beiden een relatie krijgt en dat je dan het nakijken hebt... Dan kom je er achter dat je toch meer voelde dan alleen vriendschap....
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
pi_8687591
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:58 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Dat een van beiden een relatie krijgt en dat je dan het nakijken hebt... Dan kom je er achter dat je toch meer voelde dan alleen vriendschap....

Dan ga je er al van uit dat er meer achter speelt. Als er slechts broederlijke liefde achter zit, wat is dan het probleem?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_8687723
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:00 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dan ga je er al van uit dat er meer achter speelt. Als er slechts broederlijke liefde achter zit, wat is dan het probleem?

Ik ben nu eigenlijk van mening dat je haar graag als zus wilt zien, maar je eigenlijk meer voelt voor haar.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8687854
quote:

[..]

Ik denk dat er bij hem meer achter zit en dat hij het schuift op broerderlijke liefde omdat het andere, een normale relatie, er niet in zit?
pi_8688010
Ik zie weleens filmpjes van jongens die hun zus als vriendin beschouwen.
De grote kindermaker
pi_8688080
quote:
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:06 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik ben nu eigenlijk van mening dat je haar graag als zus wilt zien, maar je eigenlijk meer voelt voor haar.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:12 schreef DeadLock het volgende:
Ik denk dat er bij hem meer achter zit en dat hij het schuift op broerderlijke liefde omdat het andere, een normale relatie, er niet in zit?
Duidelijk, maar geen antwoord op mijn vraag.
  maandag 24 februari 2003 @ 16:21:07 #19
1687 poep
praat geen poep
pi_8688104
hou er wel rekening mee, wanneer een van beide een relatie krijgt dat er dan wel minder tijd voor je overblijft!! is een logisch gevolg, maar dat kan een vriendschap wel veel schade to brengen!
houdt van spannend...
pi_8688112
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:20 schreef Litpho het volgende:

Duidelijk, maar geen antwoord op mijn vraag.

Wat is dan precies je vraag?
  maandag 24 februari 2003 @ 16:22:14 #21
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8688130
quote:

[..]

Jah dat kan zeker. Maar toch een vraagje: Waar maak je je druk om? je bent een supergriet tegen gekomen, je kan alles tegen haar zeggen, je bent op je gemak, het is je zus geworden, jij haar broer en meer van de kleffe dingen. What could be the problem?

Ik maak me ook niet druk ofzo maar dit heb ik dit nog nooit zo meegemaakt dus daarom
pi_8688176
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:21 schreef DeadLock het volgende:
Wat is dan precies je vraag?
Als er slechts broederlijke liefde (dus geen verliefdheid) achter zit, wat is dan het probleem? Ik ben het met poep eens dat een evt. relatie voor één van beide partijen deze vriendschaps/familierelatie onder druk kan zetten, maar daar moet door te komen zijn.
  maandag 24 februari 2003 @ 16:24:41 #23
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8688204
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:17 schreef Mulai_Ismael het volgende:
Ik zie weleens filmpjes van jongens die hun zus als vriendin beschouwen.
willen de modjes aub ff ingrijpen dit is SPAM
  maandag 24 februari 2003 @ 16:30:12 #24
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8688362
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:24 schreef Stormblast het volgende:

[..]

willen de modjes aub ff ingrijpen dit is SPAM

wel nee hij geefd er toch geen link bij maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  maandag 24 februari 2003 @ 16:31:37 #25
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8688404
quote:

[..]

Nou dat ultra kleffe hoeft ook weer niet
pi_8688434
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:23 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als er slechts broederlijke liefde (dus geen verliefdheid) achter zit, wat is dan het probleem? Ik ben het met poep eens dat een evt. relatie voor één van beide partijen deze vriendschaps/familierelatie onder druk kan zetten, maar daar moet door te komen zijn.

Als er geen verliefdheid achter zit is er inderdaad geen probleem. Alleen als je zo vertrouwelijk met iemand omgaat als mannetje + vrouwtje zijnde dan kan er wel eens iets meer gebeuren (vooral omdat je geen echte familie bent).

Heel R&P staat vol met topics over dit onderwerp, en vaak lopen deze 'relaties' fout af, vooral omdat de jongen denkt dat er meer aan de hand is terwijl de dame inderdaad een broertje denkt te hebben.

Zoek maar es op broertjessyndroom

pi_8688614
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:32 schreef DeadLock het volgende:
Als er geen verliefdheid achter zit is er inderdaad geen probleem. Alleen als je zo vertrouwelijk met iemand omgaat als mannetje + vrouwtje zijnde dan kan er wel eens iets meer gebeuren (vooral omdat je geen echte familie bent).
Ook binnen een familie gebeurt dat hoor. Is puur een kwestie van wat je er mee wilt doen en anders groei je (hopelijk) vanzelf over het gevoel heen.
quote:
Heel R&P staat vol met topics over dit onderwerp, en vaak lopen deze 'relaties' fout af, vooral omdat de jongen denkt dat er meer aan de hand is terwijl de dame inderdaad een broertje denkt te hebben.

Zoek maar es op broertjessyndroom

In vrijwel 100% van de gevallen waar broertjessyndroom van toepassing is gaat de jongen toch met andere verwachtingen de relatie in, terwijl ik de indruk heb dat dat hier niet het geval is.
  maandag 24 februari 2003 @ 16:41:38 #28
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8688658
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:30 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

wel nee hij geefd er toch geen link bij maar goed dat is mijn mening

oke sorry.
Maar ff terugkomen op wat ik net las ER IS GEEN verliefdheid meer
en ik ga niks achter datgene verschuilen wat meer zou zijn.
Zoals ik al zei dat verliefdheid was slechts een bevlieging en ik was er ook zo overheen.
Het mooie ervan is ook weer zo dat ze me er niet op beoordeelde ofzo want dan had ik allang geen contact met haar gehad,het lijkt juist of het onze band steviger maakt en we hebben elkaar beloofd mocht een van ons een relatie krijgen dat we elkaar zeker niet in de steek zouden laten.
Want ze weet wat er in me verleden heeft gespeelt en wat ik heb meegemaakt.
Maar ik verberg echt geen dingen voor haar die er niet meer zijn.
Was dat wel het geval dan had ik het haar gewoon vertelt en proberen samen tot een oplossing te komen.
  maandag 24 februari 2003 @ 16:48:39 #29
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8688852
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ook binnen een familie gebeurt dat hoor. Is puur een kwestie van wat je er mee wilt doen en anders groei je (hopelijk) vanzelf over het gevoel heen.
[..]

In vrijwel 100% van de gevallen waar broertjessyndroom van toepassing is gaat de jongen toch met andere verwachtingen de relatie in, terwijl ik de indruk heb dat dat hier niet het geval is.

Juist Lithpo vat hem .
Kijk we weten wat we aan elkaar hebben en ze weet nu ook dat er geen onderliggende gedachten zijn.
Ze heeft me een 2de kans gegeven om het zomaar te zeggen en dat is echt van haar.
Ik ben haar daar zo dankbaar voor dat is gewoon onmogelijk te beschrijven.
De meeste mensen gooien je na zo,n incident aan de kant maar zij heeft het niet gedaan alsof ze inzag dat het slechts een tijdelijke fase was
pi_8688907
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar in een familie is de drempel hopelijk een flink stuk hoger dan het hobbeltje waar we het hier over hebben.

Ik kan ook erg goed opschieten met een oud-flatgenote / vriendin van me. Ken haar al vrij lang en we konden altijd al goed met elkaar overweg. Sinds het uit is met haar vriend hebben we ineens vrij veel contact met elkaar en bespreken we ook alles en gaat het perfect. Het is nooit mijn bedoeling geweest iets met haar te beginnen ofzo maar hoe langer we met elkaar omgaan hoe meer ik er achter kom dat ze eigenlijk alles heeft wat ik in een vriendin zoek.

pi_8688964
Te gek toch? Soms voelen vrienden gewoon heel close, als familie zelf. Prijs jezelf gelukkig dat je diegene gevonden hebt en geniet ervan. Juist omdat jij je zuster 'kwijtgeraakt' bent, kun je idd een beetje op zoek gaan naar een andere zus. Dit meisje kan nooit de plek van die andere zus innemen, maar wel een soort tweede zusrol vervullen en daardoor een deel van jouw behoefte aan een naast familielid invullen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8688989
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:51 schreef DeadLock het volgende:
Ja, maar in een familie is de drempel hopelijk een flink stuk hoger dan het hobbeltje waar we het hier over hebben.
Om er iets mee te doen wel. Om verliefd te worden (op een onbewust niveau) eigenlijk niet. Als jij je impulsen op het bewuste vlak voldoende kan beheersen om geen incest te willen plegen, dan kan jij er ook een non-familiaal zusje op na houden.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:48 schreef Stormblast het volgende:
Juist Litpho vat hem .
Litpho is al jaren gezegend met een non-familiaal zusje en zou haar niet willen missen, maar tevens moet Litpho er niet aan denken om met haar een relatie te beginnen. Begrip uit eigen ervaring is wel zo makkelijk.
pi_8689014
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:41 schreef Stormblast het volgende:

[..]
beoordeelde ofzo want dan had ik allang geen contact met haar gehad,het lijkt juist of het onze band steviger maakt en we hebben elkaar beloofd mocht een van ons een relatie krijgen dat we elkaar zeker niet in de steek zouden laten.

Nou, ik hoop voor jou dat dit goed gaat.
  maandag 24 februari 2003 @ 16:56:31 #34
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8689040
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:53 schreef Ripley het volgende:
Te gek toch? Soms voelen vrienden gewoon heel close, als familie zelf. Prijs jezelf gelukkig dat je diegene gevonden hebt en geniet ervan. Juist omdat jij je zuster 'kwijtgeraakt' bent, kun je idd een beetje op zoek gaan naar een andere zus. Dit meisje kan nooit de plek van die andere zus innemen, maar wel een soort tweede zusrol vervullen en daardoor een deel van jouw behoefte aan een naast familielid invullen.
Is het ook vooral wetende hoe me eigen zus over me denkt(klinkt raar maar die ziet me nog liever dood als levend)
  maandag 24 februari 2003 @ 16:59:43 #35
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8689127
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:54 schreef Litpho het volgende:

[..]

Om er iets mee te doen wel. Om verliefd te worden (op een onbewust niveau) eigenlijk niet. Als jij je impulsen op het bewuste vlak voldoende kan beheersen om geen incest te willen plegen, dan kan jij er ook een non-familiaal zusje op na houden.
[..]

Litpho is al jaren gezegend met een non-familiaal zusje en zou haar niet willen missen, maar tevens moet Litpho er niet aan denken om met haar een relatie te beginnen. Begrip uit eigen ervaring is wel zo makkelijk.

Ja ik ben ook zeer blij dat ze het ook inziet want ze had wel eerlijk gezegd een tijdje nodig om in te zien hoe ik dus echt over haar denk en wat ik voor haar voel,en idd ik zou nou ook mezelf niet eens met haar als stelletje kunnen voorstellen.
pi_8689132
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:54 schreef Litpho het volgende:

En jullie hebben allebei ook een andere relatie?
pi_8689205
Ik heb overigens ook ooit een broer/vriend gehad. Ik was vrijgezel met af en toe ene vriendje, hij had een paar jaar ene relatie. Ging uitstekend, zelfs terwijl het niet zo klikte tussen zijn vriendin en mij. Geen jaloezie of zo, we waren gewoon heel vershillend. Ik ging zelfs mee om kadootjes voor zijn vriendin uit te zoeken

We zijn uiteindelijk uit elkaar gegroeid om andere redenen, maar als ik hem zie dan ben ik nog altijd blij

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 24 februari 2003 @ 17:02:45 #38
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8689206
En wat die impulsen betreft Ome Stormpie is gezegend met veel discipline en zelfcontrole dus was dat probleem ook gauw uit de wereld geholpen. Ik kon die verliefdheid dus gelukkig optijd bevechten voordat er idd problemen ware ontstaan.
pi_8689225
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:59 schreef DeadLock het volgende:
En jullie hebben allebei ook een andere relatie?
Allebei momenteel niet, maar in de tussentijd wel gehad. Dat heeft er druk op gelegd omdat we ons zeker in de beginfase van een relatie niet helemaal realiseren dat er meer dan twee personen op de planeet rondlopen, maar na verloop van tijd ga je weer tijd maken voor elkaar en zijn we weer elkaar weer op gaan zoeken.

Aangezien ik geen relatie met haar wil, waarom zou ik haar dan een manier om gelukkiger te worden misgunnen (en vice versa). Dat heb ik, met wat meer pijn in mijn hart toegegeven, zelfs bij vrouwen waar ik wel verliefd op ben (geweest).

P.S. Beetje melodramatische signature Stormblast. Zeker binnen dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 24-02-2003 17:04]

maandag 24 februari 2003 @ 17:04:31 #40
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8689250
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:02 schreef Ripley het volgende:
Ik heb overigens ook ooit een broer/vriend gehad. Ik was vrijgezel met af en toe ene vriendje, hij had een paar jaar ene relatie. Ging uitstekend, zelfs terwijl het niet zo klikte tussen zijn vriendin en mij. Geen jaloezie of zo, we waren gewoon heel vershillend. Ik ging zelfs mee om kadootjes voor zijn vriendin uit te zoeken

We zijn uiteindelijk uit elkaar gegroeid om andere redenen, maar als ik hem zie dan ben ik nog altijd blij

Ja wij zijn ook heel verschillend kwa smaak enzo(vooral kwa muziek)
pi_8689408
Noem het je zus noem het je beste vriendin, zo lang de vriendschap maar goed is
pi_8689409
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Allebei momenteel niet, maar in de tussentijd wel gehad. Dat heeft er druk op gelegd omdat we ons zeker in de beginfase van een relatie niet helemaal realiseren dat er meer dan twee personen op de planeet rondlopen, maar na verloop van tijd ga je weer tijd maken voor elkaar en zijn we weer elkaar weer op gaan zoeken.

Da's mooi dat het zo gaat. Als het puur vriendschappelijk is dan overleeft dat het wel. Maar als je toch stiekum verliefd bent (en er pas achter komt wanneer de ander een nieuwe relatie krijgt) en alleen achter blijft dan is het wel heel moeilijk lijkt me.
pi_8689435
het lijkt me in ieder geval beter dan je zus als je vriendin te beschouwen
it's better to burn out than to fade away...
pi_8689478
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:02 schreef Stormblast het volgende:
En wat die impulsen betreft Ome Stormpie is gezegend met veel discipline en zelfcontrole dus was dat probleem ook gauw uit de wereld geholpen. Ik kon die verliefdheid dus gelukkig optijd bevechten voordat er idd problemen ware ontstaan.
Da's mooi dat je jezelf zo goed onder controle hebt. Ik hoop dat je dat ook kunt volhouden als je allebei wat gedronken hebt en samen op de bank een film zit te kijken en ze lekker dicht tegen je aankruipt.
  maandag 24 februari 2003 @ 17:48:46 #45
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8690109
quote:
Op maandag 24 februari 2003 17:14 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Da's mooi dat je jezelf zo goed onder controle hebt. Ik hoop dat je dat ook kunt volhouden als je allebei wat gedronken hebt en samen op de bank een film zit te kijken en ze lekker dicht tegen je aankruipt.

Ja dat zit wel goed dan zitten we alleen dicht tegenelkaar aan film te kijken
  maandag 24 februari 2003 @ 20:45:41 #46
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8693871
Als het zo blijft is het leuk!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: