Mijn voorspelling klopt niet meer sinds Twente en ik had deze voor jullie op 3 punten. Dus met die logica zou je eraf moeten gaanquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
Het hele kleine sprankje hoop zal vandaag wel weer bruut kapot gemaakt worden met een zaadloze 1-3 nederlaag.
Je mag aannemen wat je wilt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mijn voorspelling klopt niet meer sinds Twente en ik had deze voor jullie op 3 punten. Dus met die logica zou je eraf moeten gaan
Maar tegen Heerenveen die elfde staan thuis mag ik aannemen dat ajax gewoon wint, toch?
Wie weet wordt de TT morgen waarheid...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, van Heerenveen mag je thuis wel winnen. Sjon heeft het gewoon nog niet helemaal voor elkaar, maar er zit wel duidelijk verbetering in.quote:
Maar wel kwaad. Hij blijft er nog eens in hangen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:15 schreef The-BFG het volgende:
Sjon staat ook echt apathisch langs de lijn
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |