We hadden welgeteld 11 goede minutenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie gezwijnd? Als ik zo naar de xG kijk (ook zonder pingel) zat het niet tegen
HET ZOU OOK EENS MEE ZITTEN. WANT HET ZAT ZOVEEL MEE DE AFGELOPEN TIJD.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie gezwijnd? Als ik zo naar de xG kijk (ook zonder pingel) zat het niet tegen
Sjon zal wel hebben moeten schijten ofzo.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:11 schreef The-BFG het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat er gebeurd is in de kleedkamer tijdens de rust.
Eerste helft zijn ze weggespeeld en daarna moest Gloukh alweer Sjon redden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet gekeken verder, vandaar dat ik het vraag
twente vergat het af te maken de eerste helft, scoorde na drie minuten en ajax kwam als leeuwen uit de rust en scoorde 3 keer binnen een kwartierquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Contract voor t leven voor Sjonquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
We hadden welgeteld 11 goede minuten
Ik heb nog altijd de wellicht ijdele hoop dat Heitinga de boel kan keren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sjon zal wel hebben moeten schijten ofzo.
Je mag ondertussen wel opgenomen worden in een gesloten inrichting als je nog denkt dat Sjon dit tactisch gaat oplossenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd de wellicht ijdele hoop dat Heitinga de boel kan keren.
Ik acht de kans dat HMfuckshimself wat wint bij de TOTO zelfs nog groter.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd de wellicht ijdele hoop dat Heitinga de boel kan keren.
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer opflikkeren naar de steen waar je onderuit gekropen bent? Ik begrijp dat je treurige leven wat afhangt van een endorfine fix in het Ajax topic, maar weet ik veel, scoor wat heroïne ofzo?
Prima uit de rust gekomen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kans is helaas verkeken, met de haven in zicht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat HMfuckshimself wat wint bij de TOTO zelfs nog groter.
Maar wie wil er instappen nu?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Co Adriaanse werd ontslagen na een 3-2 winst op Twente'
#sprankjehoop.
Ik voel het.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag ondertussen wel opgenomen worden in een gesloten inrichting als je nog denkt dat Sjon dit tactisch gaat oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |