SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Speelt Ajax weer?quote:
Al een tijd geleden dat ze gespeeld hebben,quote:
Het is ook goed etenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al een tijd geleden dat ze gespeeld hebben,
ze doen maar wat de laatste tijd
Maar heb gewoon zin in bitterballen, te lang geleden
Daar heb ik nou niets mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:50 schreef pullup het volgende:
Ik heb Stampie hutspot gemaakt, ook lekker met dit weer
Af en toe neem ik ook zo'n maaltijdje. Gewoonlijk is het toch een beetje een teleurstelling want ze zijn allemaal gewoon zout en je proeft het verschil tussen roti of bami, lasagne of moussaka daardoor eigenlijk nauwelijksquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou niets mee.
Had kant en klare roti van de AH, hoefde alleen de oven in.
Het zout viel wel mee. Maar vond het wel te zuurquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe neem ik ook zo'n maaltijdje. Gewoonlijk is het toch een beetje een teleurstelling want ze zijn allemaal gewoon zout en je proeft het verschil tussen roti of bami, lasagne of moussaka daardoor eigenlijk nauwelijks
Oh ja zometeen weer een debatquote:
Het is in ieder geval nooit echt lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zout viel wel mee. Maar vond het wel te zuur
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De grote weet ik het riedeltje nu wel van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja zometeen weer een debat
Ga in ieder geval die kleine partijtjes even kijken
Ja daarom wil ik dit ook zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De grote weet ik het riedeltje nu wel van.
bbb, fvd, denk, ja, welke was het?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik dit ook zien.
Een kanonnade van racistische uitspraken. HOPPA
Dat was wat denk over de rest beweerdequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
bbb, fvd, denk, ja, welke was het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |