Met jou kan ik praten!quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel hoor dat ik alle sambals lekker vind.

Nee niet allemaal natuurlijk. Wel een aantal, heb een keer met vrienden zelf een chinees diner bereid en toen moesten ze geproefd worden. Brandalquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Grappig dat je ze allemaal hebt geprobeerd.

Brandal is die wat donkerdere toch? Die is ook lekker!quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet allemaal natuurlijk. Wel een aantal, heb een keer met vrienden zelf een chinees diner bereid en toen moesten ze geproefd worden. Brandal

Zo ben ikquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Veel te zoet en lafjes.
Wel oke maar doe mij maar sterker

Wanneer gaan we Indiaas eten met @hemarookworst ?quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Veel te zoet en lafjes.
Wel oke maar doe mij maar sterker

Na mijn sollicitatie moeten we dat even doen. Dan weet ik ook of ik een rijsttafel of een stuk kroepoek kan betalenquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Indiaas eten met @:hemarookworst ?

Altijd, maar te pittig kan ik niet verdragenquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Indiaas eten met @:hemarookworst ?

Pittige cassave kroepoek?quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Na mijn sollicitatie moeten we dat even doen. Dan weet ik ook of ik een rijsttafel of een stuk kroepoek kan betalen

Ja wat donkerder en pittiger, maar ze zeiden dat hij mild en zoet wasquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Brandal is die wat donkerdere toch? Die is ook lekker!

Kroepoekquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Na mijn sollicitatie moeten we dat even doen. Dan weet ik ook of ik een rijsttafel of een stuk kroepoek kan betalen

Nee geen kokosquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Indiaas met veel kokosmelk vind ik nog wel lekker

Zo heet dat je de hik krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Altijd, maar te pittig kan ik niet verdragen

quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:58 schreef Shii het volgende:
Het ligt een beetje aan de keuken maar soms is mild al spicy en medium al aardig hot...

Deze vrouw nodig zichzelf gewoon uit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Indiaas met veel kokosmelk vind ik nog wel lekker

Amy moet ook mee naar de Indiaan!quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw nodig zichzelf gewoon uit.

Geef mij maar alle pepertjes hoor, heerlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En van die mensen die zeggen dat iets mild is en ik dan vervolgens mn halve mond wegbrand

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |