Ja, de verleiding om nieuwe servers te kopen is groot.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
O dat is balen GG, tijd voor een nieuwe?

Zegt mij echt helemaal nietsquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de verleiding om nieuwe servers te kopen is groot.
Ik koop Rasbperry Pi's, die beginnen bij 70 euro.

De wet van behoud van Ellendequote:Op zondag 26 oktober 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de verleiding om nieuwe servers te kopen is groot.
Ik koop Rasbperry Pi's, die beginnen bij 70 euro.

Dat is correct en tevens juist. Het zal het SD-kaartje wel zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zijn zeker raspberry pi's?

Hoezo dat?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De wet van behoud van Ellende
Nieuwe Pi's zorgen voor nieuwe problemen.

Nu mag je vast en zeker ook in mijn fanclub !quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat je spoiler gezien, had al tr gezet

Oh dat is een grapje in de ITquote:

Heb jij een fanclubquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nu mag je vast en zeker ook in mijn fanclub !

Sommige ellende is blijvend, ook buiten de ITquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is een grapje in de IT
Wat je ook doet, welke techstack je ook kiest. Ellende is blijvend.

Ja maar dan noem ik niet meer een grapje.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige ellende is blijvend, ook buiten de IT

Schijnbaarquote:

Nee, dat is waar.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dan noem ik niet meer een grapje.

Ja. Zeker met SD-kaartjes. Het idee van Wrapped om een SSD te gebruiken is wel beter natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is een grapje in de IT
Wat je ook doet, welke techstack je ook kiest. Ellende is blijvend.

quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb mijn Pi's vorige maand allemaal uitgeschakeld

Ik had er één als NAS, en ééntje als KODI-server, maar heb nu een echte NAS, en een chromecast doet het tegenwoordig beterquote:

Dan heb je in ieder geval die fs-corruptie niet meer zo erg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zeker met SD-kaartjes. Het idee van Wrapped om een SSD te gebruiken is wel beter natuurlijk.
 )
 )

Ja, een qnap toch? Blij mee?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had er één als NAS, en ééntje als KODI-server, maar heb nu een echte NAS, en een chromecast doet het tegenwoordig beter

Een qnap?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |