abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219101222
Hé iedereen,
​Ik zit hier een beetje te scrollen en denk: ik moet ook iets bijdragen aan deze discussie/dit forum. Er zijn zoveel scherpe analyses, hilarische memes en diepgaande meningen.
​En dan realiseer ik me: Ik heb eigenlijk absoluut niks toe te voegen.
​Echt waar. Mijn brein is een soort witte, stille kamer vandaag. Geen geniale inzichten. Geen sterke standpunten over de politiek, de nieuwste game, of zelfs wat ik ga eten vanavond. Nul. Nada.
​Maar toch voel ik die sociale druk om te ‘posten’, om van me te laten horen. Vandaar deze post.
​Dit is dus mijn bijdrage: De erkenning dat mijn bijdrage bestaat uit de afwezigheid van inhoud.
​Dit is het bewijs dat ik hier was, dat ik de behoefte voelde om te spreken, en dat de enige zinvolle boodschap die ik kon verzinnen was: "Ik heb geen zinvolle boodschap."
​Voel je vrij om hier je eigen 'lege' opmerkingen achter te laten. Of te vertellen dat ik te veel nadenk.
​TL;DR: Wilde posten. Had niks te zeggen. Postte dat ik niks te zeggen had. Missie geslaagd
pi_219101429
Je zus had ook niks te zeggen, maar dat komt door mijn 45cm pener die haar stembanden blokkeerden.
pi_219101848
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 13:31 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus had ook niks te zeggen, maar dat komt door mijn 45cm pener die haar stembanden blokkeerden.
Op je CV staat 34cm.
pindazakje
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:58:14 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219102084
quote:
Dat de negen tegenstanders van de voorgaande weken toevallig ook in dezelfde competitie zitten, is een tikkeltje vervelend, maar daar moeten we niet te zwaar aan tillen. Spielerei.
Ik vind het een meesterzet van Nico-Jan Hoogma om de competitie op de tiende speeldag te openen, want welke trainer begint het seizoen al met drie punten op zak? Sibum mag in Volendam best verliezen, want iedereen weet dat het op zo’n eerste speeldag nog een beetje zoeken is
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219102250
Goedzo broeder
pi_219102274
Hey wat leuk zeg! Ga zo door
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219102680
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 14:32 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Op je CV staat 34cm.
Nooit meteen jezelf helemaal prijsgeven. Bescheiden blijven. Daarna zonder genade naar binnen rammen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')