Wss in het lege voor zich uitkijkend alsof ie zijn eerste dosis Seroquel heeft gehad..quote:
Het echt goede nieuws is dat het nog geen 6-0 staat. Hopelijk nog de zeer onterechte 1-1 in minuut 90+3, dan mag mokerdomme sjonnie nog even aanmodderen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:04 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het goede nieuws is dat Avila in januari er weer bij is.
Enige manier om zijn poen en dat van Kroes te reddenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:09 schreef Black-Death het volgende:
Wijndal erin. Dus Heitinga wil echt ontslagen worden
Gloukh er dan uit?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:09 schreef Black-Death het volgende:
Super knap hoor, geniet van je geld. Ik ben geen gokker omdat ik er mensen onderdoor heb zien gaan, maar als de odds echt voor Ajax waren, en je geld kreeg voor winst van de tegenstander, was dat gewoon echt heel makkelijk geld.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik heb er al acht op rij goed ouwe reus. En heb hem hier als toto inzet getipt. En het feit dat daar belachelijk veel geld mee te pakken is, doet me nog steeds minder goeds dan je zoute traantjes
gewoon toegeven dat je niet de capaciteit hebt om attractief voetbal te spelen. op dit moment is farioli ball met 5-3-2 het slimste. wil je aanvallen schuiven er twee vleugels mee.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat gaan we doen? 4-2-3-1 gegenpress? Corners indraaien bij de eerste paal? Zone verdediging bij corners tegen?
Sjon geloofde van het begin al dat Wijngoat zijn ontbrekende stukje is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:09 schreef Black-Death het volgende:
Daar heb je hersens voor nodig en een visiequote:Op zondag 26 oktober 2025 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
idiote 1 op 1 wissels want stel je voor dat je tactisch wat aanpast
Niet teveel verwachten van Sjonquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar heb je hersens voor nodig en een visie
Die hebben ze allemaal NIET
Zit Fredsj Grim er niet dan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:20 schreef raptorix het volgende:
Er zou toch iemand naast Sjon gaan zitten om op te letten dat ie geen gekke dingen zou doen?
Ik twijfel ook of ik blij moet zijnquote:
Misschien moest ie nog even pissen, en heeft Sjon het snel na de rust gedaan!quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit Fredsj Grim er niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |