Ajax heeft inderdaad behoefte aan nog meer mensen die intern ergens iets van vinden en menen dat ze er nog een plasje over moeten doen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:51 schreef The-BFG het volgende:
Welke oud-speler, trainer of elke andere "echte Ajacied" durft een nieuwe revolutie te starten... Ze zijn of net zo slim als Sjon of gewoon te aardig..
Daarom noem ik de rest dan ook "te aardig". Je moet iemand hebben die fucking beslissingen maakt ipv dit gepolder.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad behoefte aan nog meer mensen die intern ergens iets van vinden en menen dat ze er nog een plasje over moeten doen.
Ik heb er al acht op rij goed ouwe reus. En heb hem hier als toto inzet getipt. En het feit dat daar belachelijk veel geld mee te pakken is, doet me nog steeds minder goeds dan je zoute traantjesquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:39 schreef papert het volgende:
[..]
Knap hoor, die voorspelling. Heel goed van je. Niemand anders had verwacht dat Ajax vandaag zou verliezen.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:53 schreef BEFEM het volgende:
Als ie een echte Ajacied is neemt ie ontslag.
Wat gaan we doen? 4-2-3-1 gegenpress? Corners indraaien bij de eerste paal? Zone verdediging bij corners tegen?quote:
Geef Sjaak een functie in het bestuur, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad behoefte aan nog meer mensen die intern ergens iets van vinden en menen dat ze er nog een plasje over moeten doen.
3-5-3 en kijken hoe lang het niet opvalt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat gaan we doen? 4-2-3-1 gegenpress? Corners indraaien bij de eerste paal? Zone verdediging bij corners tegen?
En ook lekker in de omschakeling als je met 1 tegen 1 achterin staat....quote:
De bus parkeren met 523 met Edvardsen/Gaaei als wingbacks.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat gaan we doen? 4-2-3-1 gegenpress? Corners indraaien bij de eerste paal? Zone verdediging bij corners tegen?
Wout?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:51 schreef The-BFG het volgende:
Welke oud-speler, trainer of elke andere "echte Ajacied" durft een nieuwe revolutie te starten... Ze zijn of net zo slim als Sjon of gewoon te aardig..
Ik denk dat iemand als Frank Arnesen het zou kunnen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:51 schreef The-BFG het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |