Je bent mijn assistent natuurlijk. Zodra de Premier League belt (onvermijdelijk) ga je ook mee.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ík heb niet het idee dat jullie een hele hoge pet van mij op hebben. Jammer weer.
@klaasweetallesquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:35 schreef Wotte het volgende:
Maar zoeken dan waarschijnlijk nog een technisch directeur. Welke user zou dat kunnen invullen?
Dan word ik liever een soort de Wolf.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent mijn assistent natuurlijk. Zodra de Premier League belt (onvermijdelijk) ga je ook mee.
Dat is al een paar wedstrijden zo. Ik had al een paar keer de indruk dat Baas en Taylor in het veld tactische aanpassingen aan het doen waren. En volgens mij deed Pasveer dat vlak voor de aftrap ook.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef William_Papadin het volgende:
Volgens mij is de selectie ook wel klaar met Mokerdomme Sjon.
Aangenomenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik heb jarenlange ervaring met Football Manager. Dus doe het vast beter dan Heitinga.
Knap hoor, die voorspelling. Heel goed van je. Niemand anders had verwacht dat Ajax vandaag zou verliezen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
Op weg naar weer een correcte voorspelling
en heeft alle tijd nu die niet meer hier mag zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:klaasweetalles
die is zo onbekwaam en heeft zo'n hekel aan alles
dus die doet dan per ongelijk alles goed
Vast niet veel minder dan de afgelopen drie directeurenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:klaasweetalles
die is zo onbekwaam en heeft zo'n hekel aan alles
dus die doet dan per ongelijk alles goed
Even serieus, ik denk dat ons aller Ajax wel een soort Haarms kan gebruiken. Een aardige man waar alle jonkies altijd even mee kunnen praten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan word ik liever een soort de Wolf.
Tjacka Haarms
Ik zie wel een fysiotherapeut in jou.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en heeft alle tijd nu die niet meer hier mag zijn.
ZKA is een ware Nostradamusquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:39 schreef papert het volgende:
[..]
Knap hoor, die voorspelling. Heel goed van je. Niemand anders had verwacht dat Ajax vandaag zou verliezen.
Mag ik dan ook de dames doen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie wel een fysiotherapeut in jou.
Aangenomen.
Je had Ron Jans ook moeten nemen. Die presteert altijd met middelmatig materiaal @Paulquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Even serieus, ik denk dat ons aller Ajax wel een soort Haarms kan gebruiken. Een aardige man waar alle jonkies altijd even mee kunnen praten.
Smeerpijp. Had ik het wel goed gezien. Fysiotherapie past wel.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag ik dan ook de dames doen?
Sjon moet maar de eer aan zichzelf houden, maar ja dan mist ie pegels.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beter maakt Twente er een afstraffing van en is het eindelijk afgelopen
En ze doen al zoveel concessies, niet meer met de privéjet op vakantie bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Sjon moet maar de eer aan zichzelf houden, maar ja dan mist ie pegels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |