Die moet straks weer bij Alex verantwoorden voor de wanprestatiequote:Op zondag 26 oktober 2025 12:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Peerenboom zag dat het goed was.
Kon niet koppenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:24 schreef The-BFG het volgende:
Waarom moest die Hlynsson eigenlijk weg?
Tactisch volledig overtroeft worden door John van den Brom, nieuwe realiteit aldus Charlatan Kroes.quote:
Dat roepen we al wekenquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:23 schreef William_Papadin het volgende:
Dit kan niet anders dan het ontslag van Charlatan Kroes en Mokerdomme Sjon zijn
Kroes had vooraf getekend voor een 3-1 nederlaagquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Tactisch volledig overtroeft worden door John van den Brom, nieuwe realiteit aldus Charlatan Kroes.
Bij andere clubs liep het meestal toch ook best lekker met John vdb?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Tactisch volledig overtroeft worden door John van den Brom, nieuwe realiteit aldus Charlatan Kroes.
Ik ben beschikbaar als data analist of setpiece coach.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:29 schreef Wotte het volgende:
Ik ben bang dat ik het maar moet gaan doen als Sjon weg moet.
Prima trainer ja.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij andere clubs liep het meestal toch ook best lekker met John vdb?
Ik heb jarenlange ervaring met Football Manager. Dus doe het vast beter dan Heitinga.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar als data analist of setpiece coach.
Wat mag ik doen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ha gisteren begonnen met de beta van FM26 wat een shitload aan specifieke coaches en scouts heb je nou zeg...quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee, jij wordt mijn rechterhand natuurlijk. (Ik trek me daarmee ook af). Ik wil user @Caland graag als teammanager.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan mij. Dan lig ik na 2 jaar ''six feet under''quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Cultuur bewaker, met onbeperkt gratis bier.
Dat kan ik prima van je overnemen. #NoHomoquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, jij wordt mijn rechterhand natuurlijk. (Ik trek me daarmee ook af). Ik wil user @:caland graag als teammanager.
Beetje zoals onze mooie club.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan mij. Dan lig ik na 2 jaar ''six feet under''
Ík heb niet het idee dat jullie een hele hoge pet van mij op hebben. Jammer weer.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al draag je de pionnen. We zoeken wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |