Het is eigenlijk niet veel anders als de nicotine industrie. Kijk alleen al naar de auto-industrie, en hoe er sentiment wordt gekweekt tegen electrische auto's. Maar draai dat eens om:quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ze zullen vast het een en ander afgeremd hebben, maar wij doen en kopen zo ontiegelijk veel onnodige shit dat het gewoon ronduit kinderachtig is om te doen alsof het een 'hunnie' kwestie is.
Aardig briesje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:40 schreef 12Beaufort het volgende:
De voorspelling is landfall met een kerndruk van rond de 904...maar dat kan iets hoger of lager zijn. De windsnelheid zit dan waarschijnlijk tegen de 295 km aan, met windstoten rond de 325 km.
quote:This picture shows Water Vapor: in the eye, the drier the air, the more intense the storm is. The temperature of -3.61C is the *warmest* ever recorded. Meaning ...it's an extremely strong storm. For the eye to have a temperature that *warm* is unheard of, until today.
En op hoogte (in het bergachtige gebied van Jamaica) nog wat hoger denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:40 schreef 12Beaufort het volgende:
De voorspelling is landfall met een kerndruk van rond de 904...maar dat kan iets hoger of lager zijn. De windsnelheid zit dan waarschijnlijk tegen de 295 km aan, met windstoten rond de 325 km.
Ik weet niet hoe het gesteld is met meetinstrumenten op Jamaica. Maar in de bergen zal de wind nog een extra boost krijgen idd. Op hoogte waait het sowieso harder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En op hoogte (in het bergachtige gebied van Jamaica) nog wat hoger denk ik.
Veel water alquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:36 schreef DemonRage het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Brug is al wegquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:47 schreef 12Beaufort het volgende:
Het water is al enorm gestegen hier.
Staat zo twee meter hoger dan een paar dagen terug.
Er gaan nog wel wat meters bijkomenquote:
Metersquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er gaan nog wel wat meters bijkomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |