Reken er wel op dat zo'n gekietelde uitvoering duurder in onderhoud is en als je het vermogen vaak aanspreekt, ook sneller stuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:12 schreef Treinmeneer het volgende:
Over het algemeen zijn alle Yaris modellen gewoon degelijke auto's. Ik rij nog in een oude variant rond, nog niet in een nieuwer model gereden. Mijn ouders hebben recentelijk nog een vrij nieuw model gekocht. Die zijn erg tevreden.
De GR is natuurlijk kwetsbaarder dan de normale Yaris, met name de turbo, maar vergelijk je het met de gemiddelde sportauto, dan is de betrouwbaarheid top.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Reken er wel op dat zo'n gekietelde uitvoering duurder in onderhoud is en als je het vermogen vaak aanspreekt, ook sneller stuk.
Alles krijgt meer op z'n donder bij ruim het dubbele vermogen en ook alles moet wat zwaarder uitgevoerd zijn, van aandrijflijn tot remmen.
(Milieu-)Technisch volslagen achterhaald. Handgeschakeld etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Wat vinden jullie van deze auto? Maandelijkse kosten zijn te doen. Of kan je iets dikkers kopen voor dat geld?
https://www.marktplaats.n(...)rformance-44-bj-2021
Ieder zo zijn ding.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ontzettend veel geld voor een kleine auto. Daarom alleen kopen als je geslachtsdeel dermate klein is dat het gecompenseerd moet worden met een veel te dure auto.
Echt dat rammelt als een oude koffiemolen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
Alleen jammer van de 3 cilinder turbo
Dan beter zijn voorganger, de Yaris GRMN.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding.
Ik hou wel van juist dit soort kleine auto's met pit
Alleen jammer van de 3 cilinder turbo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |