abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219112859
Op sommige gebieden vind ik dat de overheid veel meer moet doen, op andere gebieden mag wat mij betreft de rol en invloed van de overheid een heel stuk kleiner. Dit maakt dat er geen partij is die mij goed vertegenwoordigd. Daarom heb ik besloten deze keer niet op een partij maar op een persoon te stemmen.

Mijn stem gaat naar Lisa Westerveld (GL/PvdA #5). Haar inzet voor o.a. Jeugdzorg is dag in dag uit zichtbaar te volgen via LinkedIn en niet iemand die alleen tijdens verkiezingen even wat zieltjes komt winnen. _O_

Nu maar hopen dat dat niet Timmermans premier maakt. :r
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_219112865
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:26 schreef Hineni het volgende:
Op sommige gebieden vind ik dat de overheid veel meer moet doen, op andere gebieden mag wat mij betreft de rol en invloed van de overheid een heel stuk kleiner. Dit maakt dat er geen partij is die mij goed vertegenwoordigd. Daarom heb ik besloten deze keer niet op een partij maar op een persoon te stemmen.

Mijn stem gaat naar Lisa Westerveld (GL/PvdA #5). Haar inzet voor o.a. Jeugdzorg is dag in dag uit zichtbaar te volgen via LinkedIn en niet iemand die alleen tijdens verkiezingen even wat zieltjes komt winnen. _O_

Nu maar hopen dat dat niet Timmermans premier maakt. :r
Hij zal vast haar in allerlei mogelijkheid steunen

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 6 / 6
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')