Neuh, het is vooral dat de klap harder aankomt wanneer je de fout op moet vangen en je er dus bewuster van bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de motor is dat 90%.
Of iets mag of niet is één ding, of het bevorderlijk is voor een goede doorstroming van het verkeer is een tweede.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Snel willen rijden, best. Maar ga *jouw* wens om flink harder te rijden dan op dat moment toegestaan is niet het probleem maken van andere weggebruikers. Vind ik iemand die inhaalt met een minimaal snelheidsverschil ook irritant? Ja. Betekent niet dat diegene dat niet op die manier mág.
Nee, die mogen dat niet. Die moeten maar lekker rechts tussen de vrachtwagens rijden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is alleen gevaarlijk wanneer de lui die van baan aan het wisselen zijn NIET OPLETTEN OF HET VEILIG KAN. Baan wisselen is bijzondere verrichting he.
Mag het ouwe 1.0-motortje misschien ook even de káns krijgen om op snelheid te komen?
En dan rol je even met je ogen en wacht je die halve minuut tot ze weer terug zijn naar hun rechterbaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of iets mag of niet is één ding, of het bevorderlijk is voor een goede doorstroming van het verkeer is een tweede.
In Italie stonden er borden dat je met minder dan 1.4 niet op de linkerbaan mocht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag het ouwe 1.0-motortje misschien ook even de káns krijgen om op snelheid te komen?
Als iedereen dezelfde snelheid aan houdt is dat beter voor de doorstroming.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of iets mag of niet is één ding, of het bevorderlijk is voor een goede doorstroming van het verkeer is een tweede.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
In Italie stonden er borden dat je met minder dan 1.4 niet op de linkerbaan mocht.
Whehe.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
In Italie stonden er borden dat je met minder dan 1.4 niet op de linkerbaan mocht.
Ik rol meer met m'n ogen van deze reactie dan als ik zo'n figuur tref.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan rol je even met je ogen en wacht je die halve minuut tot ze weer terug zijn naar hun rechterbaan.
Misschien moet ik een sticker op de achterkant van mijn auto plakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan rol je even met je ogen en wacht je die halve minuut tot ze weer terug zijn naar hun rechterbaan.
Niet mijn schuld dat jij je op laat fokken door anderenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rol meer met m'n ogen van deze reactie dan als ik zo'n figuur tref.
Als een groot groepje auto's dezelfde snelheid heeft die lager is dan vrije auto's die dat groepje naderen, vergroot de kans dat er filevorming optreedt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde snelheid aan houdt is dat beter voor de doorstroming.
"IK BETAAL OOK WEGENBELASTING."quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moet ik een sticker op de achterkant van mijn auto plakken.
"Ik trek nu eenmaal niet zo snel op als jij, dat is jammer, je zulk dus even geduld moeten hebben."
Zit het diep jongen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"IK BETAAL OOK WEGENBELASTING."
Nee hoorquote:
Niet als dat "vrije groepje" dezelfde snelheid rijdt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een groot groepje auto's dezelfde snelheid heeft die lager is dan vrije auto's die dat groepje naderen, vergroot de kans dat er filevorming optreedt.
IES VOGELTJEquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er was hier net een vogeltje binnen gevlogen
Ja zo groot was ie niet.quote:
Dan houdt ook niet iedereen dezelfde snelheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een groot groepje auto's dezelfde snelheid heeft die lager is dan vrije auto's die dat groepje naderen, vergroot de kans dat er filevorming optreedt.
Wel minder dan die dure bakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"IK BETAAL OOK WEGENBELASTING."
Leuke sticker welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel minder dan die dure bakken.
Beeld je een cirkel in van auto's die allemaal dezelfde snelheid hebben... volgens mij weet je dan wel waar dit naartoe gaatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan houdt ook niet iedereen dezelfde snelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |