Of dat ze dan willen racen of zo. Gast, ik ga je gewoon voorbij. Als het zo erg is haal je me dadelijk maar weer in.quote:
Ja, dat. Ik rijd ook zo'n auto.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zien ze je ineens en denken ze 'oei ik rij 90' en dan gaan ze gassen. Want stel je voor dat ze worden ingehaald door mijn truttenschudder.
Allicht beter dan Nattekat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook niet de illusie dat ik een perfecte chauffeur ben
Gewoon even gas bij, inhalen en weer terug naar de cruise dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb rijdt altijd 106. Dat heb ik ingesteld, maar dat is in zulke gevallen dan een beetje jammer.
Dat is ook een goed punt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn. Dan kan ik niet onbewust te hard gaan.
Dan gaan ze harder rijden en dan besluit ik om er dan maar achter in te voegen en dan gaan ze weer zachter rijden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of dat ze dan willen racen of zo. Gast, ik ga je gewoon voorbij. Als het zo erg is haal je me dadelijk maar weer in.
Met de auto, ja. Met de motor maken ze veel minder kansquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gaan ze harder rijden en dan besluit ik om er dan maar achter in te voegen en dan gaan ze weer zachter rijden.
Ja,cdat zou ik dan meestal wel. Maar mijn wagentje trekt niet heel snel op bij die snelheden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon even gas bij, inhalen en weer terug naar de cruise dan.
Ik denk dat het je heel erg zal gaan verbazen hoe sociaal ik eigenlijk rijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb NK nog nooit zien rijden.
En anderen hier ook niet
"Hee een gat!"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Dan komen er invoegers. Ik rij links, want haal een stel vrachtwagens in. Mensen voegen in achter de vrachtwagen en gaan meteen door naar links. Ja daar rij ik dus, maar oké.
Zo voorspelbaar.
Prima iets om je van bewust te zijn hoor. Ik vind mezelf over het algemeen best aardig rijden, maar ik zie ook genoeg puntjes die ik beter had kunnen aanpakken. Niet onzeker, maar absoluut niet overmoedig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook niet de illusie dat ik een perfecte chauffeur ben
Ik ben echt niet sociaal achter het stuurquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het je heel erg zal gaan verbazen hoe sociaal ik eigenlijk rij
Mij een gat noemenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hee een gat!"
*WOOSH*
Ik zou niet durvenquote:
Ahh ja, da's wel jammer. Ik kan de mijne nog aardig doortrappen, dat maakt dat soort moves een stukje leuker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,cdat zou ik dan meestal wel. Maar mijn wagentje trekt niet heel snel op bij die snelheden.
Als iemand de weg op komt en voor je invoegt op de linkerbaan. Wat doe jij dan op die linkerbaan? Beetje chillen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Dan komen er invoegers. Ik rij links, want haal een stel vrachtwagens in. Mensen voegen in achter de vrachtwagen en gaan meteen door naar links. Ja daar rij ik dus, maar oké.
Zo voorspelbaar.
Nee, dat zijn denk ik de lui die zich tussen vrachtwagens prakken en daar direct weer weg willen en dus zonder goed te kijken een baan opschuiven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Als iemand de weg op komt en voor je invoegt op de linkerbaan. Wat doe jij dan op die linkerbaan? Beetje chillen?
Lees nog eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Als iemand de weg op komt en voor je invoegt op de linkerbaan. Wat doe jij dan op die linkerbaan? Beetje chillen?
Tijd voor een dragracequote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahh ja, da's wel jammer. Ik kan de mijne nog aardig doortrappen, dat maakt dat soort moves een stukje leuker.
Ik word asociaal van twee soorten figuren: mensen die extreem zitten te trutten tot het punt dat ze zelfs onvoorspelbaar worden, en mensen die heel opgefokt om mij heen rijden. Vind het leuk om die laatste groep te pestenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben echt niet sociaal achter het stuur
Een C1 trekt niet snel door. Vanaf het verkeerslicht trek ik meestal wel sneller op dan de rest, maar daarna niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahh ja, da's wel jammer. Ik kan de mijne nog aardig doortrappen, dat maakt dat soort moves een stukje leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |