Heb ik wel eens gedaan, raceje bij het stoplicht. Dikke lol.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een dragrace
Ja dit, die willen weg achter die vrachtwagen en schuiven meteen op zonder te kijken of ze hebben er gewoon schijt aan dat ik vol in de ankers moet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn denk ik de lui die zich tussen vrachtwagens prakken en daar direct weer weg willen en dus zonder goed te kijken een baan opschuiven.
Waar Ger dus reed, want een rijtje vrachtwagens en ruimte zat om die relaxed in te halen in plaats van jezelf een boete te gaan rijden omdat de max gewoon 100 is.
Oh ja, die kunnen wat mij betreft ook de boom in.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soms ben ik ook niet sociaal in het verkeer.
Een keer reed er een auto achter me bij filevorming vanwege een ongeluk. Hij vond de rechterbaan te traag gaan en ging naar links. Ter hoogte van het ongeluk moest iedereen naar de vluchtstrook. Toen kwam ik die auto weer tegen, die heb ik toen niet te ruimte gegeven om naar de vluchtstrook te gaan.
Begin nou niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Rij je op die linkerbaan met 2 seconde afstand?
Lees nog eens. Als iemand tussen vrachtwagens invoegt, rijden ze geen 100. Die hebben dan NIKS te zoeken op de linkerbaan als daar anderen rijden waarvan ze zeker niet hebben kunnen inschatten wat het snelheidsverschil is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Rij je op die linkerbaan met 2 seconde afstand?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, die willen weg achter die vrachtwagen en schuiven meteen op zonder te kijken of ze hebben er gewoon schijt aan dat ik vol in de ankers moet.
Oh ik ook. Tergend traag van links naar rechts of zo danquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word asociaal van twee soorten figuren: mensen die extreem zitten te trutten tot het punt dat ze zelfs onvoorspelbaar worden, en mensen die heel opgefokt om mij heen rijden. Vind het leuk om die laatste groep te pesten
Goed vermaak was dat programmaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste chauffeur van Nederland.
Lekker sarcastisch doen terwijl jij problemen tegen komt op de wegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste chauffeur van Nederland.
Mensen die snel willen rijden moeten maar op een circuit of in Duitsland gaan rijden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Snel willen rijden, best. Maar ga *jouw* wens om flink harder te rijden dan op dat moment toegestaan is niet het probleem maken van andere weggebruikers. Vind ik iemand die inhaalt met een minimaal snelheidsverschil ook irritant? Ja. Betekent niet dat diegene dat niet op die manier mág.
Dit klopt wel. Ik vraag me soms af of ze dan wel doorhebben dat langzaam inhalen gevaarlijk is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Snel willen rijden, best. Maar ga *jouw* wens om flink harder te rijden dan op dat moment toegestaan is niet het probleem maken van andere weggebruikers. Vind ik iemand die inhaalt met een minimaal snelheidsverschil ook irritant? Ja. Betekent niet dat diegene dat niet op die manier mág.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch doen terwijl jij problemen tegen komt op de weg
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat ik zei, de helft van autorijden is het anticiperen op domme acties van anderen.
Op de motor is dat 90%.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat ik zei, de helft van autorijden is het anticiperen op domme acties van anderen.
Jlaw.gifquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch doen terwijl jij problemen tegen komt op de weg
Dat is alleen gevaarlijk wanneer de lui die van baan aan het wisselen zijn NIET OPLETTEN OF HET VEILIG KAN. Baan wisselen is bijzondere verrichting he.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Ik vraag me soms af of ze dan wel doorhebben dat langzaam inhalen gevaarlijk is.
Yolo door het verkeer zigzaggendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige mensen die daadwerkelijk plezier heeft op de weg, zo te lezen
Geen Europa League deze week?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondagavond 20:00, Excelsior thuis.
Ik vermaak me prima achter het stuur, alleen niet in het westen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige mensen die daadwerkelijk plezier heeft op de weg, zo te lezen
Oh ja hoor!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is alleen gevaarlijk wanneer de lui die van baan aan het wisselen zijn NIET OPLETTEN OF HET VEILIG KAN. Baan wisselen is bijzondere verrichting he.
Mag het ouwe 1.0-motortje misschien ook even de káns krijgen om op snelheid te komen?
Neuh, het is vooral dat de klap harder aankomt wanneer je de fout op moet vangen en je er dus bewuster van bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de motor is dat 90%.
Of iets mag of niet is één ding, of het bevorderlijk is voor een goede doorstroming van het verkeer is een tweede.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, die mogen dat niet. Die moeten maar lekker rechts tussen de vrachtwagens rijden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is alleen gevaarlijk wanneer de lui die van baan aan het wisselen zijn NIET OPLETTEN OF HET VEILIG KAN. Baan wisselen is bijzondere verrichting he.
Mag het ouwe 1.0-motortje misschien ook even de káns krijgen om op snelheid te komen?
En dan rol je even met je ogen en wacht je die halve minuut tot ze weer terug zijn naar hun rechterbaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of iets mag of niet is één ding, of het bevorderlijk is voor een goede doorstroming van het verkeer is een tweede.
In Italie stonden er borden dat je met minder dan 1.4 niet op de linkerbaan mocht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Als iedereen dezelfde snelheid aan houdt is dat beter voor de doorstroming.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of iets mag of niet is één ding, of het bevorderlijk is voor een goede doorstroming van het verkeer is een tweede.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
In Italie stonden er borden dat je met minder dan 1.4 niet op de linkerbaan mocht.
Whehe.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
In Italie stonden er borden dat je met minder dan 1.4 niet op de linkerbaan mocht.
Ik rol meer met m'n ogen van deze reactie dan als ik zo'n figuur tref.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan rol je even met je ogen en wacht je die halve minuut tot ze weer terug zijn naar hun rechterbaan.
Misschien moet ik een sticker op de achterkant van mijn auto plakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan rol je even met je ogen en wacht je die halve minuut tot ze weer terug zijn naar hun rechterbaan.
Niet mijn schuld dat jij je op laat fokken door anderenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rol meer met m'n ogen van deze reactie dan als ik zo'n figuur tref.
Als een groot groepje auto's dezelfde snelheid heeft die lager is dan vrije auto's die dat groepje naderen, vergroot de kans dat er filevorming optreedt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde snelheid aan houdt is dat beter voor de doorstroming.
"IK BETAAL OOK WEGENBELASTING."quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moet ik een sticker op de achterkant van mijn auto plakken.
"Ik trek nu eenmaal niet zo snel op als jij, dat is jammer, je zulk dus even geduld moeten hebben."
Zit het diep jongen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"IK BETAAL OOK WEGENBELASTING."
Nee hoorquote:
Niet als dat "vrije groepje" dezelfde snelheid rijdt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een groot groepje auto's dezelfde snelheid heeft die lager is dan vrije auto's die dat groepje naderen, vergroot de kans dat er filevorming optreedt.
IES VOGELTJEquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er was hier net een vogeltje binnen gevlogen
Ja zo groot was ie niet.quote:
Dan houdt ook niet iedereen dezelfde snelheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een groot groepje auto's dezelfde snelheid heeft die lager is dan vrije auto's die dat groepje naderen, vergroot de kans dat er filevorming optreedt.
Wel minder dan die dure bakken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"IK BETAAL OOK WEGENBELASTING."
Leuke sticker welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel minder dan die dure bakken.
Beeld je een cirkel in van auto's die allemaal dezelfde snelheid hebben... volgens mij weet je dan wel waar dit naartoe gaatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan houdt ook niet iedereen dezelfde snelheid.
Whehe:quote:
CLquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
Er is weer een chocoladetransport onderschept bij de grens hier: [ afbeelding ]
Gelukkig is er hier niemand verdacht. Wij zouden het direct opeten.quote:Of hier sprake is van een georganiseerde ‘snoepbende’, blijft voorlopig gissen.
En dan rij je er voorbij met jouw sticker:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehe:
"IK BETAAL OOK WEGENBELASTING maar wel lekker minder dan jij"
Harmonica komt doordat mensen niet 100% van de tijd dezelfde snelheid kunnen houden. Neemt niet weg dat de meeste opstoppingen komen door (groter) snelheidsverschil.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beeld je een cirkel in van auto's die allemaal dezelfde snelheid hebben... volgens mij weet je dan wel waar dit naartoe gaat
Mja, effectief betaal je dan wel wát natuurlijk. Alleen niet expliciet wegenbelasting.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan rij je er voorbij met jouw sticker:
"DIT IS EEN LEASEAUTO"
Ik moet de mijne nu missenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, effectief betaal je dan wel wát natuurlijk. Alleen niet expliciet wegenbelasting.
En weer even een momentje van stilte voor het binnenkort moeten missen van de feestbak.
Klaagkatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak op de weg, zo veel is wel duidelijk.
Als ik van links naar rechts wil, en iedereen om me heen rijdt continu elk gat dicht, dan is dat gewoon kut. Of ik het nou 1km of 5km voor m'n afslag doe is irrelevant. Ik heb beide keren mensen mij rechts in laten halen om überhaupt een kans te hebben.
Kutquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
Hoi jijquote:
Die denkt: ik waai weg als ik nu naar buiten ga.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Hmm Hedwig lijkt niet helemaal haar zelf te zijn. Sinds gisteren 18:00 ofzo niet meer buiten geweest en ze lijkt ook rustiger te zijn (is dat het goede woord in deze situatie?). Heb haar wel horen eten vanochtend dus ik kijk het heel even aan.
Pootjes en tandvlees zien er ook normaal uit en geen zweetpootjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Hmm Hedwig lijkt niet helemaal haar zelf te zijn. Sinds gisteren 18:00 ofzo niet meer buiten geweest en ze lijkt ook rustiger te zijn (is dat het goede woord in deze situatie?). Heb haar wel horen eten vanochtend dus ik kijk het heel even aan.
Er is storm op komst.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Zal zo nog een keertje goed checken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pootjes en tandvlees zien er ook normaal uit en geen zweetpootjes?
Ze loopt vaak genoeg met noodweer buiten dus dat boeit haar niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die denkt: ik waai weg als ik nu naar buiten ga.
Zoveel chocolade is gewoon verdacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo mag je niet zoveel chocola kopen? Maak ik zelf wel uit toch?
Maar dan is er geen code oranje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal zo nog een keertje goed checken.
[..]
Ze loopt vaak genoeg met noodweer buiten dus dat boeit haar niet.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoveel chocolade is gewoon verdacht.
Sow.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar weer weg, we hadden net gewoon een grote mensen discussie.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoveel chocolade is gewoon verdacht.
Nu is het wel weer droog. Eerst regende het. De regen leek op natte sneeuw.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon heerlijk weer eigenlijkLunchwandelingetje strakkies
Bros maar beter?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu is het wel weer droog. Eerst regende het. De regen leek op natte sneeuw.
Hier regent het zo tijdens de lunchwandelingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon heerlijk weer eigenlijkLunchwandelingetje strakkies
Awquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Oeh m'n tante gaat vandaag naar Engeland, kan wel een lijstje meegeven. Als haar vliegtuig nog gaat. Ze gaat meestal met de trein en net vandaag pakt ze het vliegtuig
Zal je altijd zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Oeh m'n tante gaat vandaag naar Engeland, kan wel een lijstje meegeven. Als haar vliegtuig nog gaat. Ze gaat meestal met de trein en net vandaag pakt ze het vliegtuig
Crewbash 😛quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar weer weg, we hadden net gewoon een grote mensen discussie.
[ afbeelding ]
Ik ga nu wandelen. Broodbeleg is toch nog niet ontdooidquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier regent het zo tijdens de lunchwandeling
Heb mijn stapjes ook al gepakt vanochtend; 12.654. Laat de storm maar komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga nu wandelen. Broodbeleg is toch nog niet ontdooid
Weekbestelling van @CherryLipsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
Ik ben gister gevlogenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Noteren.quote:
Nu al trillen en zweten van het afkicken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weekbestelling van @:CherryLips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |