Lekker ijs wel.quote:
en uiteindelijk zo prima opgelost.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had overigens niet zelf een douchekop hoeven te kopen, want dat doet de instelling in principe.
Maar
a de oude was echt deaud
b het was een vrijdagavond, dus op een nieuwe zou ik echt een paar dagen moeten wachten
c Ik wilde gewoon douchen, want hygiene e.d.. Ja natuurlijk had ik het met de hand kunnen doen e.d.
d lichte paniek
Doe dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan nu een flauw grap over rubbertjes maken.
Wat ordinair.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan nu een flauw grap over rubbertjes maken.
Allemaal rivaltjes die niet meer kunnen rijden met drie druppels regenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen thuis en overleg gehad.![]()
Het leek wel al spits op de weg naar huis.
Iedereen op tijd proberen thuis te komen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen thuis en overleg gehad.![]()
Het leek wel al spits op de weg naar huis.
Het is nog nauwelijks begonnen..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is het weer een storm in een glas water
Over 7 min code geel / oranje dus ik verwacht wel wat ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nog nauwelijks begonnen..
Woon je in Zeeland?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over 7 min code geel / oranje dus ik verwacht wel wat ja.
Hier net een paar lekkere windstoten. Als die uit het zuiden komen, klinken die hier in huis harder dan ze zijn omdat ze dan door de ventilatieroosters waaien. WHOOOEEIIII.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nog nauwelijks begonnen..
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen op tijd proberen thuis te komen?
Ja, ik denk het.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen op tijd proberen thuis te komen?
Hier waait het al wat langer best lekker. Windkracht 6 ongeveer aldus internetquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier net een paar lekkere windstoten. Als die uit het zuiden komen, klinken die hier in huis harder dan ze zijn omdat ze dan door de ventilatieroosters waaien. WHOOOEEIIII.
Vanochtend was het nog 1400 voor Gelderland. Nu 1600 zie ikquote:
quote:
quote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame en haar band ga ik vanavond zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |