"even kijken hoeveel punten die zijn!"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
'Wat handig, zo'n smal rood weggetje. Er staan wel allemaal paaltjes en hekjes op.'
Coup de grace?quote:
Heeft mijn moeder een keer per ongeluk gedaan. Dat was wel even spannend als kind want had het gevoel dat er van alle kanten auto's op ons af kwamenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Sla linksaf bij de rotonde.'
Wieeeeee
Dat gevoel had je niet alleen, dat gebeurde waarschijnlijk ook echtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder een keer per ongeluk gedaan. Dat was wel even spannend als kind want had het gevoel dat er van alle kanten auto's op ons af kwamen
Ja dat klopt wel, maar ze konden allemaal gelukkig op tijd stoppenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gevoel had je niet alleen, dat gebeurde waarschijnlijk ook echt
nee, want ik ben een dino die geen chatgpt gebruiktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Hebbe jullie ook dat als jullie een lange chatgpt chat hebben dat die op de laptop in chrome heeeeeeel traag laadt maar op de telefoon heel snel?
Die storm is toch niet in kwiwiland?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is de storm bij jullie? Hier stond net de snelweg blank en je zag maar weinig. Maar op zich past iedereen zich dan wel netjes aan op de weg en rijdt het alsnog prima door.
Ik ook bijna niet, want hij geeft zo vaak foute antwoorden dat je er eigenlijk niks mee kan. Gebruik het soms alleen voor excel formules, en gergi voor programmeer codes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want ik ben een dino die geen chatgpt gebruikt
hier waait het wel flink, maar zal aan de kust veel erger zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is de storm bij jullie? Hier stond net de snelweg blank en je zag maar weinig. Maar op zich past iedereen zich dan wel netjes aan op de weg en rijdt het alsnog prima door.
Lekkere woeiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder een keer per ongeluk gedaan. Dat was wel even spannend als kind want had het gevoel dat er van alle kanten auto's op ons af kwamen
Hier gebeurt nog niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
De wind is hier ietwat opgepikt, maar het is nog wat te vroeg hier voor meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie het probleem niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |