SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Precies. In regen wordt er ook gewoon gerace- oh wacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:53 schreef Koen66 het volgende:
Waarom is storm opeens een reden om niet te voetballen?
Ja dat alle uitfans tussen 00 en 02 uur terug naar Schiphol moeten en zo hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De wedstrijd verlaten zou logischer zijn.
Als het stormt dan vliegt er toch niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat alle uitfans tussen 00 en 02 uur terug naar Schiphol moeten en zo he
Neem aan dat ze vertrekken vanaf Rotterdam?!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat alle uitfans tussen 00 en 02 uur terug naar Schiphol moeten en zo he
jawel heb nog een helft voor mijzelfquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan kan je niet meer slapen.
Moest lachen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. In regen wordt er ook gewoon gerace- oh wacht.
We kunnen het beter over Rotterdam hebben dan Amsterdam.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef Haags het volgende:
We hebben het al een uur over Rotterdam.
Ik geef gewoon @:bitterbal de schuld. Zij moest en zou vertrekken
Ja eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen het beter over Rotterdam hebben dan Amsterdam.
Bratislava zal wel vanaf Schiphol vliegen. Aston Villa wellicht uit Duitsland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vertrekken vanaf Rotterdam?!
Liever over geen van beiden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen het beter over Rotterdam hebben dan Amsterdam.
Das goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef Haags het volgende:
We hebben het al een uur over Rotterdam.
Ik geef gewoon @:bitterbal de schuld. Zij moest en zou vertrekken
Laten we het over Utrecht hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever over geen van beiden.
Oh weet ik veel. Is dat zo ja? Kanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vertrekken vanaf Rotterdam?!
Wanneer speelt Go Ahead weer?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh weet ik veel. Is dat zo ja? Kan
Misschien ga ik daar zondag heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laten we het over Utrecht hebben.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bratislava zal wel vanaf Schiphol vliegen. Aston Villa wellicht uit Duitsland.
Na mijn reis vanochtend kan ik ook niet anders concluderen dan dat de meeste autobestuurders ook idioten zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over auto's ging.
Je was okay.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien ga ik daar zondag heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |