SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hij is 987848798449479797 keer getrouwd dus ik denk het welquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Mijn google feed kent mij goed iig
[ link | afbeelding ]
En neemt de "feed" ook vrij letterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke dus nu?quote:
Ja begin natuurlijk beste beentje voorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Na een paar maanden werd het minder en toen werd het dus allemaal heel onvoorspelbaar en afwisselend.
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begin natuurlijk beste beentje voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:26 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer kruidige rijst met prei, ui, paprika, sperzieboontjes en krokante oesterzwammen eten
Verspakket van de AHquote:
Ik ga mezelf binnenkort even oppeppen om ook iets ingewikkelders te maken dan een AGV-tje of spaghetti.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verspakket van de AH
Gister gemaakt en het was echt lekker
Deze was niet zo moeilijkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga mezelf binnenkort even oppeppen om ook iets ingewikkelders te maken dan een AGV-tje of spaghetti.
en geld terug?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze was niet zo moeilijk
Al heb ik wel wat meer knoflook en ui toegevoegd, en bij mij ontbrak het zakje kruidenmix voor de oesterzwammen. Maar ik had gechst met AH en die heeft ongeveer gezegd welke kruiden dat zouden moeten zijn dus dat heb ik zelf gedaan.
Gekkies.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat de PvdD een algeheel hondenverbod in Nederland wil.
Ze willen alle honden deporteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat de PvdD een algeheel hondenverbod in Nederland wil.
Neuh, voor die paar centquote:
Zo'n pakket is wel handig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze was niet zo moeilijk
Al heb ik wel wat meer knoflook en ui toegevoegd, en bij mij ontbrak het zakje kruidenmix voor de oesterzwammen. Maar ik had gechst met AH en die heeft ongeveer gezegd welke kruiden dat zouden moeten zijn dus dat heb ik zelf gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |