En we weten al dat we morgen massaal de trein moeten nemen, want dat gaat NK na deze ervaring vast ook weer proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen met een auto in Nederland: ok NU snel de weg op, NK vertrekt van z'n werk!
"Welkom in de PAAZ", "Dit kan ik niet" en "Bindingsangst"?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom maken jullie steeds relatable TT's?
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Welkom in de PAAZ", "Dit kan ik niet" en "Bindingsangst"?
De volgende moet wellicht "bezoek een psycholoog" worden
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen met een auto in Nederland: ok NU snel de weg op, NK vertrekt van z'n werk!
Heb m'n kaartje al gekocht.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
En we weten al dat we morgen massaal de trein moeten nemen, want dat gaat NK na deze ervaring vast ook weer proberen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
https://www.instagram.com(...)MWJvZ2t4dzhsMXFwaA==
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijn ervaring vanochtend was juist heel positief.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
En we weten al dat we morgen massaal de trein moeten nemen, want dat gaat NK na deze ervaring vast ook weer proberen.
Morgen kloteweer, dus dan is het helemaal leukquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat hadden we even niet goed ingeschat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar mijn ervaring vanochtend was juist heel positief.
Ik heb net nog wel weer door zo'n dik pak blaadjes gebanjerd, maar het begon al iets minder dik te worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Aw na de wind van morgen zijn zeker wel alle mooie blaadjes weg.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]Ex van mij gooide er een perfecte tiet uit in een volle kroeg, poosje later was ik met haar getrouwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]En hoe snel nam die moeite af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat heb je 15 jaar volgehouden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van mij gooide er een perfecte tiet uit in een volle kroeg, poosje later was ik met haar getrouwd.
Na een paar maanden werd het minder en toen werd het dus allemaal heel onvoorspelbaar en afwisselend.quote:
En wanneer gaat het weer over eten?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Welkom in de PAAZ", "Dit kan ik niet" en "Bindingsangst"?
De volgende moet wellicht "bezoek een psycholoog" worden
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Aw na de wind van morgen zijn zeker wel alle mooie blaadjes weg.
Als ik daar aan toe ben.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wanneer gaat het weer over eten?
Nu? Ik ga spruitjes eten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wanneer gaat het weer over eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |