Ik kan niet lezen wat voor merk/type dat is. Heb je dat voor me, of een linkje?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb deze voor mijn verjaardag gehad:
[ afbeelding ]
Prijzig wel, maar je kan er een leven lang mee doen.
Stevig, ondanks materiaal niet zwaar, fijne gewichtsverdeling, ruimte voor laptop, ik ben er echt heel blij mee.
Sorry, ja:quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat voor merk/type dat is. Heb je dat voor me, of een linkje?
Die is toch veel te netjesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb deze voor mijn verjaardag gehad:
[ afbeelding ]
Prijzig wel, maar je kan er een leven lang mee doen.
Stevig, ondanks materiaal niet zwaar, fijne gewichtsverdeling, ruimte voor laptop, ik ben er echt heel blij mee.
Ik heb een ouwe Nike rugtas opgepropt in een voorvak voor als ik door het bos loop, maar dezenis voor werk wel heel fijn hoor! Best ruim, en papieren en laptop blijven netjes. Ik verplaats voor werk vaak persoonlijke papieren dossiers, daar moet ik dus goed op letten dat dat netjes blijftquote:
Mja ok dan begrijp ik het welquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb een ouwe Nike rugtas opgepropt in een voorvak voor als ik door het bos loop, maar dezenis voor werk wel heel fijn hoor! Best ruim, en papieren en laptop blijven netjes. Ik verplaats voor werk vaak persoonlijke papieren dossiers, daar moet ik dus goed op letten dat dat netjes blijft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |