Maar heb je deze zelf ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:27 schreef dimmak het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)ster-3s-grafiet.html
Alles wat je nodig hebt.
Die Lift ziet er... bijzonder uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:13 schreef Managarm het volgende:
Ik heb een Logitech Lift en een mechanisch toetsenbord (alweer ouder dan 10 jaar, CMStorm).
Die Lift vind ik ten opzichte van een traditionele muis echt een verademing, je moet er wel aan wennen.
Ik heb er met die Lift een stuk minder last van. Ik muisde vroeger met rechts, maar nu weer met links (ben ook links).quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:29 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Die Lift ziet er... bijzonder uit.
Moet zeggen dat ik wel vrij heftige RSI heb bij mijn rechter schouder en dat ik daarom tegenwoordig met links ruk mijn Magic Trackpad 2 gebruik.
ik span op een of andere manier constant (onbewust) mijn rechter schouder aan, zelfs bij het typen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:31 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb er met die Lift een stuk minder last van. Ik muisde vroeger met rechts, maar nu weer met links (ben ook links).
Ok, geen last van. Maar met Lift ligt de muis anders in je hand, en ik gebruik toch maar twee muisknoppen, die andere vind ik te moeilijk, daar krijg je pas rsi van.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:34 schreef MisterFox het volgende:
[..]
ik span op een of andere manier constant (onbewust) mijn rechter schouder aan, zelfs bij het typen.
Ik heb deze twee en ben over beide erg tevreden.quote:
Daar heb je toch geen last van met een goede koptelefoon?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb deze twee en ben over beide erg tevreden.
Ik had ervoor kort de mechanische versie van het toetsenbord maar dat vind ik echt niks, veel te veel lawaai. Vooral super irritant als je aan het videobellen bent en je wil tikken terwijl iemand anders spreekt.
ik vond het op een gegeven moment erg irritant typen ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik had ervoor kort de mechanische versie van het toetsenbord maar dat vind ik echt niks, veel te veel lawaai. Vooral super irritant als je aan het videobellen bent en je wil tikken terwijl iemand anders spreekt.
Ik gebruik normaliter nooit een koptelefoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen last van met een goede koptelefoon?
Verkeerde zithouding? Ik herken het wel, als ik met de laptop aan de keukentafel werk (geen bureaustoel, geen armleggers) en dan vooral het muizen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:34 schreef MisterFox het volgende:
[..]
ik span op een of andere manier constant (onbewust) mijn rechter schouder aan, zelfs bij het typen.
Te laat, helaasquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.ergowerken.nl(...)LmScvsulxPUKDjjpohTk
ik kan deze van harte aanraden, en dan nog een muis erbij specifiek voor bepaalde games(voor veel games werkt die trackball ook juist erg fijn, zoals Factorio)
een toetsenbord kiezen met andere switches, er zijn een hele zooi verschillende en niet allemaal hebben ze zo'n duidelijk "click-clack" geluidquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Deze is ook wel vet eigenlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.ergowerken.nl(...)LmScvsulxPUKDjjpohTk
ik kan deze van harte aanraden, en dan nog een muis erbij specifiek voor bepaalde games(voor veel games werkt die trackball ook juist erg fijn, zoals Factorio)
Het is even wennen maar dan werkt een trackball echt heel erg fijn. Je komt zeg maar nooit tegen het einde van je muismat want je kan eindeloos door trackballen. En m'n bureau ligt altijd vol met allerhande troep waardoor ik maar heel weinig ruimte had om te muizen, dat is met een trackball ook geen probleem. Ik heb deze met een fijne scrol ring. Ik had er eerder eentje zonder scroll ring en dat was wel echt veel minder handig.quote:
bij die ik heb is het draaien van de bal scrollen, werkt super voor mij, veel controle ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:45 schreef borbit het volgende:
[..]
Het is even wennen maar dan werkt een trackball echt heel erg fijn. Je komt zeg maar nooit tegen het einde van je muismat want je kan eindeloos door trackballen. En m'n bureau ligt altijd vol met allerhande troep waardoor ik maar heel weinig ruimte had om te muizen, dat is met een trackball ook geen probleem. Ik heb deze met een fijne scrol ring. Ik had er eerder eentje zonder scroll ring en dat was wel echt veel minder handig.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |