Inderdaad, voor klussen thuis: verven, tuin. Overigens kunnen we alles op het werk inleveren en wordt het "milieuvriendelijk" verwerkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Deze vraag zal wel nadrukkelijk betrekking hebben op mensen die met hun handen werken, bij kantoorpersoneel zie ik het niet zo snel voor me. Maar reageer gerust als ik het mis heb.
Wat doen jullie met truien, shirts, werkbroeken en overals die nog wel goed zijn maar waar de naam en logo van je ex werkgever op staan?
Weggooien? Dragen bij klussen en verven? Stofdoeken van maken? Weggeven?
of bijvoorbeeld bij een goede dikke werkjas iets over de bedrijfsnaam laten naaien en gewoon afdragen in de winter?
Dit idd. Maakt dan ook niet uit als het vies wordt of kapot gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:10 schreef DJKoster het volgende:
Als de werkgever ze niet terug wil: Mooi te gebruiken bij klussen en in de tuin. Heb nog een mooi paar veiligheidsschoenen staan, ideaal als je met stenen of tegels aan het slepen bent.
Negen van de tien keer mag ik het houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:18 schreef KrekelJapie het volgende:
Teruggeven aan de eigenaar van de kleding
Negen van de tien keer zal het ook niet hergebruikt worden (hoop ik althans).quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Negen van de tien keer mag ik het houden.
Je hoeft mij als werknemer in ieder geval geen afgedragen zweetkleding van een ander te geven als ik voor je kom werken.
Hoe vaak wissel jij wel niet van baan dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je hoeft mij als werknemer in ieder geval geen afgedragen zweetkleding van een ander te geven als ik voor je kom werken.
Om eerlijk te zijn heel vaak, en ik zit er echt voor geen meter mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:04 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hoe vaak wissel jij wel niet van baan dan?
Ooit een bijbaantje gehad en die versleten zooi moest gewoon terug hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds DHL kledingquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:15 schreef jigggy het volgende:
@:fushia 2 doet aan woningovervallen plegen met thuisbezorgd jackie
Misschien omdat ze bang zijn dat je die kleding aan hebt terwijl je iets doet dat het bedrijf niet leuk vindt. Betekent niet dat ze het hergebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:56 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ooit een bijbaantje gehad en die versleten zooi moest gewoon terug hoor
Alles behalve schoenen kunnen toch gewoon gewassen worden en kan daarna weer prima gebruikt worden als er geen gaten inzitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:44 schreef baskick het volgende:
[..]
Negen van de tien keer zal het ook niet hergebruikt worden (hoop ik althans).
In mijn BPM-kleiding zitten wel eens gaten. Heeft o.a. te maken met gereedschap en andere zware dingen die we meedragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:56 schreef Basp1 het volgende:
Alles behalve schoenen kunnen toch gewoon gewassen worden en kan daarna weer prima gebruikt worden als er geen gaten inzitten.
Of als een ex werknemer de kleding in een kleding container gooit en dat er dan fotos opduiken in de telegraaf van een terrorist met die bedrijfskleding aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:04 schreef Ivo1985 het volgende:
De reden dat sommige werkgevers willen dat je de kleding weer inlevert is niet zozeer dat ze het gaan hergebruiken.
Meestal is de reden simpelweg dat zij als werkgever niet willen dat op een gegeven moment Jan en alleman in kleding met hun (mogelijk verouderde) bedrijfslogo's loopt. En zoals hierboven al geschetst die kleding vervolgens vaak gebruikt tijdens klussen waardoor het er niet meer uitziet. En dan tijdens dat klussen nog even met de kloffie op de fiets springt om iets bij de bouwmarkt te halen. Of om wat te eten te halen. Niet goed voor de image van je bedrijf. Dus geheel logisch dat je dat als werkgever wilt voorkomen.
Ja dat dus. Handig als je gaat verven of in de tuin aan de slag gaat. Ik zou er niet zo mee over straat lopen of zo, maar voor klussen is het altijd wel handig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:10 schreef DJKoster het volgende:
Als de werkgever ze niet terug wil: Mooi te gebruiken bij klussen en in de tuin. Heb nog een mooi paar veiligheidsschoenen staan, ideaal als je met stenen of tegels aan het slepen bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |