quote:Het eerste filmpje op Dumpert werd geüpload op 20 maart 2006 en gaat over happy slapping.[2] In die tijd werd de website vooral gebruikt als bijlage voor blogposts voor GeenStijl
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dumpert
quote:Happy slapping ("vrolijk meppen")[ is een eufemisme voor het verschijnsel dat een willekeurige persoon door een groepje, meestal jongeren, in elkaar wordt geslagen hetgeen op beeld, bijna altijd met een smartphone, wordt vastgelegd. De beelden worden veelal op sociale media geplaatst, waarbij de filmers pronken wie het beste iemand heeft gemolesteerd.
De rage begon in 2004 in het Verenigd Koninkrijk. Vaak was het een uitvloeisel van kwajongensstreken gemotiveerd door verveling. Happy slapping kan echter verder escaleren dan 'slechts' een pak slaag, en sommige gevallen heeft het geleid tot ernstige verwondingen.
Er staat me jaaaaren later nog steeds helder bij hoe iemand een glazen pot in zijn bibs stopte die vervolgens brak. Zag er niet bepaald feestelijk uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
En meer in het staatje van dit fenomeen Bumfights.
1 man 1 jarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er staat me jaaaaren later nog steeds helder bij hoe iemand een glazen pot in zijn bibs stopte die vervolgens brak. Zag er niet bepaald feestelijk uit.
Mijn leraar maatschappeleer had ook een praktijk seksuologie, elke week had hij wel een feestelijk verhaal wat er dan weer gebeurt wasquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er staat me jaaaaren later nog steeds helder bij hoe iemand een glazen pot in zijn bibs stopte die vervolgens brak. Zag er niet bepaald feestelijk uit.
Voor zulke verhalen ken ik iemand die huisarts isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn leraar maatschappeleer had ook een praktijk seksuologie, elke week had hij wel een feestelijk verhaal wat er dan weer gebeurt was
Ik meen dat het een Rus was die weigerde belasting te betalen. Dan hebben wij het hier dus zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, en die illisusionist die gespiest werd, dat laatst was dus nep, met die paarden weet ik niet, kan natuurlijk ook uit een speelfilm ofzo zijn.
Hoe bezorg je jezelf inwendige bloedingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet zozeer de naam, maar het 'principe' staat me wel iets van bij. Volgens mij eerder dit jaar of vorig jaar een soort korte documentaire op YouTube over gezien. Misschien had het ook wel 764 als naam, enige wat ik me nog goed kan herinneren is dat ik met een wtf-gevoel zat te kijken (naar dat filmpje op YouTube dus, niet naar de inhoud van die groep natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:19 schreef Momo het volgende:
Ik had hier nog nooit van gehoord, jullie wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zijn Vlaams: maar dan zijt ge toch gewoon echt simpel??quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:
'Het begon allemaal met happy tree friends'
Dat vond ik ook kneitergrappig, maar ik ben er geen mensen door aan gaan zetten allerlei nare dingen uit te halenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:05 schreef Lenny77 het volgende:
'Het begon allemaal met happy tree friends'
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:16 schreef Fok-it het volgende:
Elke keer als je zieke online communities tegenkomt denk je dat het niet erger kan, maar vooralsnog is het tegendeel altijd bewezen helaas.
Rotten.com was ook maar 1 week grappig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vond ik ook kneitergrappig, maar ik ben er geen mensen door aan gaan zetten allerlei nare dingen uit te halen
Zelfs 'echte' gore, van die executies en dergelijken, heb ik altijd lekker overgeslagen![]()
Ik was een keer zo verschrikkelijk stoned een jaar of 15 geleden. Appte een vriend van een vriend van een vriend of ik even langs wilde komen. Prima. Ik daar en ik wist al dat één van zijn kornuiten een hele vreemde vogel was. Wij blowen en blowen, zet die vreemde snuiter allemaal gore filmpjes op en begon te lachen. Dat is nuchter al vervelend, maar was toen zeer, zeer, zeer onprettig. Mensen zijn zulke rare wezens. Gelukkig ook nooit weer gesproken daarna.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs 'echte' gore, van die executies en dergelijken, heb ik altijd lekker overgeslagen
Dat was iets dat we als 12 jarigen stiekem bekeken op het internet voor de shock value, maar dat was ook zeer zeer sporadisch.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rotten.com was ook maar 1 week grappig.
Toen ik 12 was bestond het internet nog niet eensquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat was iets dat we als 12 jarigen stiekem bekeken op het internet voor de shock value, maar dat was ook zeer zeer sporadisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |