abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2025 @ 07:59:32 #1
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219074178
Vorige week kocht ik verse spinazie, voor ons 2 koop ik dan 2 van die pondszakken, lekker, gek op. Maar vraag mij dan af, zo een pondszak, is dat bedoeld als 1 zak voor een gezin? Eet graag groente, maar vraag me af, hoeveel groenten eet de familie doorsnee?
Een netje spruitjes eten wij ook met zijn tweeën, zak boontjes ook.
pi_219074319
Wat dat betret veel te weinig... zal straks weer wat sla doen op m'n broodje...

Maar vanavond ook weer sla, maar dan op een broodje hamburger... heb vandaag zin in vet!
Maar dat had ik gisteren ook, een eergisteren.

De laatste tijd dus een beetje weinig groente maar toen ik nog 's weekends met m'n vriendin was hadden we sowieso zondag een ovenschotel vol met vele verschillende groentes... heerlijk! _O_
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 22 oktober 2025 @ 08:47:36 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219074324
Zo'n pondzak is voor 1 maaltijd voor 2 personen. Van spinazie moet je ongeveer zo'n pondszak per dag als volwassen persoon.

Hier een mooi linkje van het voedingscentrum met een tabel van hoeveel je van eene rauw product moet bereiden om de dagelijkse hoeveelheid aan groente te krijgen. Bij spinazie is dat een stuk meer.
https://mobiel.voedingsce(...)en-hoe-kook-ik-.aspx
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 22 oktober 2025 @ 09:01:31 #4
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219074414
Gister een halve zak snijbonen op p.p., eergister p.p. 1 paprika 1 winterpeen 1 gele ui 2 pepers en wat knoflook op.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219074604
Geen idee, mijn vrouw regelt dat.

In elk geval na de 2de oogoperatie heb ik ChatGPT aan het werk gezet en een heel weekmenu in elkaar laten steken met maaltijden voor ontbijt, middageten, tussendoortjes en snacks voor in de avond met ingrediënten die stuk voor stuk bijdragen aan een optimaal herstel na een operatie in zijn algemeen en het oog en netvlies in het bijzonder en per ingrediënt erbij waarom dat specifiek goed is.

Vet. Ik wist niet dat dat kon. :@
Ik ben een redelijke AI n00b. :@

Maargoed, daar zit dus zeker voldoende groenteshit bij.

_O_ ChatGPT _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219094493
Meestal 250 gram.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:39:19 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_219094573
iig een broccoli per week.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_219095299
Te weinig in ieder geval. Soms haal ik de 250, maar meestal zit ik aan 100-150g gok ik. Kook wel vaak en eet relatief weinig fastfood. Als ik pasta maak voor mezelf moet je denken aan een paprika, een ui en een 1/3e courgette ofzo. Stamppotjes knal ik wel al gauw 200-250g bloemkool ofzo in.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219095350
De meeste dagen zeker een halve kilo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')