abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219073782
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 00:48 schreef RotatoR het volgende:
Treurig om te zien dat in een paar decennia tijd heel West-Europa wordt geruïneerd door dit soort primitieve barbaren uit de middeleeuwen te importeren. Naast dit soort zedenmisdrijven is het schering en inslag met terreuraanslagen, mesaanvallen, eerwraak delicten, aanrandingen, de vele verwardiërs en de algehele verpaupering. Het is zo onrechtvaardig.
Ja, laten we ze snel Nederlander/Duitser/Zweed maken en de media verbieden om over hun achtergrond of uiterlijke kenmerken te schrijven.

Dit soort shit heeft Denemarken amper, die hebben op links de stop op migratie instroom omarmt.
Er komt af en toe nog wat zooi vanuit Zweden binnen maar dat is behapbaar.
JA21 ziet dit ook.

Denemarken maakte ook andere keuzes in WO2. Keuzes die ik Nederland ook graag had zien maken.

Ik denk dat we als Nederlanders heel veel kunnen leren van onze Deense “buren”, JA21 had dit vol moeten inzetten.
pi_219073783
Wtf weer joh.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219073785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 01:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Gewoon alleen vrouwen en kinderen asiel bieden.
Vrouwen en meisjes bedoel je.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 22 oktober 2025 @ 02:48:45 #29
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219073814
Wat raar dat mensen meer en meer bereid zijn voor eigen rechter te gaan spelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219073822
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 23:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat een land dit haar eigen bevolking, haar vrouwen en meiden, aandoet.

Waarom?
Angstige kiezers zijn meer geneigd om links te stemmen.

Why Anxious People Lean to the Left on Economic Policy: Personality, Social Exclusion, and Redistribution (Panish & Delton, 2025)
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219073823
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 02:48 schreef PzKpfw het volgende:
Wat raar dat mensen meer en meer bereid zijn voor eigen rechter te gaan spelen.
Dit hoor ik al decennia, maar er gebeurt helemaal niks. _O-
pi_219073878
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 22:50 schreef recursief het volgende:
Voor context over de bron (Friatider): https://en.wikipedia.org/wiki/Fria_Tider
Wat suggereer je hiermee dan?
  woensdag 22 oktober 2025 @ 04:32:06 #33
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219073886
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Dit hoor ik al decennia, maar er gebeurt helemaal niks. _O-
NWS / betogers bij hotel met asielzoekers (Ierland)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219073887
  woensdag 22 oktober 2025 @ 05:16:02 #35
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219073915
Ah, in Zweden hebben ze dus ook dat soort rechters! Ze hebben vast een goede stok achter de deur gevonden waardoor Mo'tje zich gewoon gaat gedragen joh, zo intelligent zijn ze. Misschien hadden ze die dame gewoon moeten veroordelen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219073966
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 22:50 schreef recursief het volgende:
Voor context over de bron (Friatider): https://en.wikipedia.org/wiki/Fria_Tider
SNEL gratis kranten abbos geven aan studenten van de altijd betrouwbare niet door de EU gefinancierde DPG groep!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219074044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 04:11 schreef 111210 het volgende:

[..]
Wat suggereer je hiermee dan?
Ik suggereer helemaal niks. Iedereen moet maar zijn eigen conclusies trekken.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 07:07:23 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219074048
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 02:52 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Angstige kiezers zijn meer geneigd om links te stemmen.

Why Anxious People Lean to the Left on Economic Policy: Personality, Social Exclusion, and Redistribution (Panish & Delton, 2025)
Resultaten uit het verleden zeggen niet zoveel over de toekomst
pi_219074077
Moet je nagaan dat islamisme hooguit 7% uitmaakt vd samenleving en N-A migranten 3%
Stel dat gaat naar 30% bij 10%……
Wat een wereld krijg je dan joh?
Vakman pur sang
pi_219074085
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, laten we ze snel Nederlander/Duitser/Zweed maken en de media verbieden om over hun achtergrond of uiterlijke kenmerken te schrijven.

Dit soort shit heeft Denemarken amper, die hebben op links de stop op migratie instroom omarmt.
JA21 ziet dit ook.

Denemarken maakte ook andere keuzes in WO2. Keuzes die ik Nederland ook graag had zien maken.

Ik denk dat we als Nederlanders heel veel kunnen leren van onze Deense “buren”, JA21 had dit vol moeten inzetten.
Dat eerste is wat duidelijk geprobeerd wordt.
Maar de media is toch niet verboden om afkomst of uiterlijk te beschrijven? Zouden ze wel moeten doen.
Vakman pur sang
  woensdag 22 oktober 2025 @ 07:26:07 #41
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219074089
Ik zie die Eritreers ook overal opduiken ineens. Wederom tuig van laag allooi, zit geen dokter of apotheker tussen.
pi_219074120
Verkrachting= verkrachting en 'niet lang genoeg' is subjectief en niet gebaseerd op feiten.

Rechters lijken het soms ook niet meer te weten, misschien dat ze het wel prettig vinden dat burgers op een gegeven moment het recht in eigen handen nemen zodat ze zulke zaken niet meer hoeven te behandelen?
pi_219074141
quote:

[..]

JA21 ziet dit ook.

Als NL in WO2 zich net zo snel overgeven had als Denemarken waren de Duitsers over Duinkerken heen gerold voordat de Engelsen hun leger daar weg konden krijgen. Als de Engelsen op dat punt zo een groot deel van hun leger waren kwijtgeraakt, hadden ze zich vermoedelijk overgeven, of op zijn minst neutraliteit uitonderhandeld.

Dat zou de westerse geallieerden verhinderd hebben Europa te bevrijden. Als ze daar al zin in gehad hadden, want ze kwamen Engeland helpen. In ieder geval kunnen ze niet meer vanuit Engeland opereren.

En als Hitler niet dat westerlijk front had, hadden al die soldaten Rusland wel kunnen verslaan. Ze stonden voor de poorten van Moskou, en zelfs Stalin verwachte niet dat hij de USSR nog bij elkaar kon houden als Moskou gevallen was.

De verdediging van Nederland, en voornamelijk Zeeland, hebben een belangrijker effect gehad dan veel mensen denken.
pi_219074195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 07:45 schreef Shotty het volgende:
De verdediging van Nederland, en voornamelijk Zeeland, hebben een belangrijker effect gehad dan veel mensen denken.
Op een aantal plekken heeft het Nederlands leger erg goed weerstand gegeven (Afsluitdijk). Daarnaast waren onze Fokker vliegtuigen (en piloten) verbazend goed opgewassen tegen de Duitse gevechtsvliegtuigen, en hadden we goed afweergeschut (Oerlikon) Uiteindelijk zijn er meer dan 500 Duitse vliegtuig neergehaald/beschadigd, met name transportvliegtuigen, en dat heeft de Duitsers in de rest van de oorlog parten gespeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 22-10-2025 08:21:43 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219074233
quote:

[..]

JA21 ziet dit ook.

Een kennis woont tijdelijk voor werk in denemarken.
Nou daar is het net zo’n zooi met criminaliteit, drugs en de bekende figuren. Tenminste in die grote havenstad.
Vakman pur sang
pi_219074290
quote:
De rechters die Mohamed niet wilden uitzetten waren Lars, Elida, Hanna en Lena
Stelletje klootzakken.
Jullie moeder zal vast niet trots op jullie zijn.

Hoe zouden jullie het zelf vinden als het je eigen dochter zou overkomen en jullie te horen krijgen dat ze niet lang genoeg verkracht is?

:r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219074346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 08:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Op een aantal plekken heeft het Nederlands leger erg goed weerstand gegeven (Afsluitdijk). Daarnaast waren onze Fokker vliegtuigen (en piloten) verbazend goed opgewassen tegen de Duitse gevechtsvliegtuigen, en hadden we goed afweergeschut (Oerlikon) Uiteindelijk zijn er meer dan 500 Duitse vliegtuig neergehaald/beschadigd, met name transportvliegtuigen, en dat heeft de Duitsers in de rest van de oorlog parten gespeeld.
Ik denk dat we we samen wel een paar pagina’s kunnen volschrijven inderdaad :-)
  woensdag 22 oktober 2025 @ 08:54:36 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219074371
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ah, in Zweden hebben ze dus ook dat soort rechters! Ze hebben vast een goede stok achter de deur gevonden waardoor Mo'tje zich gewoon gaat gedragen joh, zo intelligent zijn ze. Misschien hadden ze die dame gewoon moeten veroordelen.
Ik wist niet dat we in Zweden ook D66 hebben :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 22 oktober 2025 @ 09:01:16 #49
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_219074411
Ik vind persoonlijk dat dit feit al wel voldoende ernstig is voor verdoofde slacht.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_219074422
Voordat jullie vingertje wijzen, eerst even kijken naar je eigen land. Hier zijn ook veel partijen die tegen uitzetting zouden zijn omdat het anders 'tegen de rechtstaat' in gaat. Of omdat 'internationale verdragen' belangrijker zijn dan de veiligheid van eigen burgers.

Mensen, als het nu nog niet duidelijk is dat we in onze land(en) moeten stemmen voor partijen die hier korte metten mee willen maken, tegen welke prijs dan ook (uit de EU bv en internationale verdragen) en tegen welke wetgeving dan ook (grondwet aanpassen, wetboek aanpassen, etc) dan kunnen we dit nooit oplossen.

Stop met migratie. Remigratie stimuleren. Illegalen + criminele asielzoekers uitzetten.

Ah wat kan ik hier boos van worden. Die smeerlappen komen er gewoon weer mee weg en moeten zich toch stiekem wel kapot lachen om onze slapheid. Je kunt dus gewoon, kortdurig, een willekeurig lekker ongelovig sletje van de straat plukken en verkrachten. En als je geluk hebt kom je er helemaal mee weg. Als je pech hebt krijg je even een korte gevangennisstraf in een 3-sterren hotel (vergeleken met thuis zeker). En je uitzetten kunnen ze toch niet vanwege hun eigen regelgeving.

En wij maar soebatten over de regels en wat wel en niet mag. En ondertussen stemmen op partijen voor meer Mohammeds en 'jij bent welkom in mijn land' zingen. Die gasten lachen zich kapot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')