rijdt en schakelt goed & knap op de bandjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)uki-alto-0-8-gl-3drs
Zag hem vorige week voor het eerst, het was wel donker maar dacht eerst dat het een nieuwe Toyota Avensis wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat een gedrocht is die nieuwe A6worden links en rechts ingehaald door merken zoals Mazda.
Maandpremie voor wat? Verzekering?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nog niets rijden buiten de F800GT, heb geen zin om ¤500,- aan maandpremie kwijt te zijn.
Niet voor een Audi A6 in ieder geval…quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:30 schreef Innisdemon het volgende:
Maandpremie voor wat? Verzekering?
De afgunst, echt, tien jaar geleden met de A3. Nu met de A6. Nog steeds die pure jaloezie; niet te geloven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
Zag hem vorige week voor het eerst, het was wel donker maar dacht eerst dat het een nieuwe Toyota Avensis was
Nee, da's zo ongeveer de dagwaarde van een 10 jaar ouwe met 2 ton op de tellerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet voor een Audi A6 in ieder geval…
Dit slaat echt nergens op. Ik gaf slechts aan waar de auto me aan deed denken toen ik hem zag rijden. Ik gun je alle geluk met je auto maar het boeit me geen ene reet waar je in rijdt. Dit kan dus geen afgunst zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef Socios het volgende:
[..]
De afgunst, echt, tien jaar geleden met de A3. Nu met de A6. Nog steeds die pure jaloezie; niet te geloven.
En daar weer voor de afgunst op de trein.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef Socios het volgende:
[..]
De afgunst, echt, tien jaar geleden met de A3. Nu met de A6. Nog steeds die pure jaloezie; niet te geloven.
Ik vond het op veel lijken, maar niet op een Audi.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zag hem vorige week voor het eerst, het was wel donker maar dacht eerst dat het een nieuwe Toyota Avensis was
Yup.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Maandpremie voor wat? Verzekering?
Ik ben net zo jaloers op jouw Audi als jij op mijn Vereendeverzekering.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:07 schreef Socios het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |