Jeetje, vrijwillig nog wel en jeetje, van de action nog wel, succes daarmee dan. Meestal is dat spul snel verrot.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig![]()
En nog geen spijt van.
Heb vandaag een koptelefoon gescoord bij de action, ik luister altijd over speakers, en wilde hem testen.. dus dacht moet maar eens een beetje film kijken... en deze cult klassieker is het geworden
Zit je nou te haten op mijn spullenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje, vrijwillig nog wel en jeetje, van de action nog wel, succes daarmee dan. Meestal is dat spul snel verrot.
Ja zometeen van Kaapstad naar Amsterdam. Morgenmiddag thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik vroeg het net, bij deze mijn antwoord en fijne vlucht straks.
Nee, op de action.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op mijn spullen
Een rechtstreekse vlucht?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zometeen van Kaapstad naar Amsterdam. Morgenmiddag thuis
Whoop whoop.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Vliegzequote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
zometeenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging je nou vandaag terug naar NL of ben je er al? Of is het weer uitgesteld?
Noem eens iets van de Action wat snel verrot was?quote:
Ik zelf koop daar niets en wil er ook niet heen maar genoeg van andere mensen gehoord.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Noem eens iets van de Action wat snel verrot was?
Klinkt als een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zelf koop daar niets en wil er ook niet heen maar genoeg van andere mensen gehoord.
Let me helpquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:14 schreef chufi het volgende:
Mijn auto refresh staat op 24 uur volgens mij ...
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een betrouwbare bron.
[ afbeelding ]
Zulke types heb ik gelukkig niet veel in mijn omgeving. En facebook kom ik nauwelijks, alleen als iemand een filmpje doorstuurt dan klik ik en daarna gelijk weer weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een betrouwbare bron.
[ afbeelding ]
Als je weet wat je koop, waarom en tegen welke prijs... heeft de Action een prima functie ;Yquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zulke types heb ik gelukkig niet veel in mijn omgeving. En facebook kom ik nauwelijks, alleen als iemand een filmpje doorstuurt dan klik ik en daarna gelijk weer weg.
Maar jij hebt dus goede ervaringen met action? Ik zal het in mijn archief noteren.
Dat is alles behalve een cult klassieker hoor, het is een slechte film. Niks cults of klassiek aan. Er zijn hele slechte films die cult klassiek zijn, zo slecht dat het het kijken waard is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig![]()
En nog geen spijt van.
Heb vandaag een koptelefoon gescoord bij de action, ik luister altijd over speakers, en wilde hem testen.. dus dacht moet maar eens een beetje film kijken... en deze cult klassieker is het geworden
Ok, dat kan, ik ontwijk die winkel vooral omdat die hier zit altijd tering druk is en daar kan ik niet goed tegen dus meid ik hem als de pest. En ja een paar keer geweest en dat was verschrikkelijk en dan was ik er niet eens voor mezelf maar met iemand anders mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je weet wat je koop, waarom en tegen welke prijs... heeft de Action een prima functie ;Y
< Noteert dat. Heb een zwak voor Space filmsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is alles behalve een cult klassieker hoor, het is een slechte film. Niks cults of klassiek aan. Er zijn hele slechte films die cult klassiek zijn, zo slecht dat het het kijken waard is.
The Room of Plan 9 from Outer Space.
Top moet je doenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Noteert dat. Heb een zwak voor Space films
Ja 11.5 uurquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een rechtstreekse vlucht?
Goede reis 🛫
Prima ervaringen met wat ik daar gekocht heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zulke types heb ik gelukkig niet veel in mijn omgeving. En facebook kom ik nauwelijks, alleen als iemand een filmpje doorstuurt dan klik ik en daarna gelijk weer weg.
Maar jij hebt dus goede ervaringen met action? Ik zal het in mijn archief noteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |