Succes, ik vond er niets aan destijds.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit waterworld te kijken... nooit echt helemaal gezien.
Of de buren hebben plantjes of as of ..........quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op tien hoog waait er dan wel weer wat minder rotzooi denk ik
Dat valt inderdaad vaak mee er kwamen alleen een paar keer vogels vlak over mij heen gevlogen want die zitten op het dak hier. Kraaien en eksters. En die maken ook nog wel eens ruzie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik woonde 13 hoog onder de route van de buitenveldertbaan... dat je ramen het hielden was al een wonder , maar de gedumpte kerosine liet toch ook wel sporen na ... Dit was vroeger toen er nog anderen normen en waarden heersten ...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
< Zet toch doorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes, ik vond er niets aan destijds.
Een kraai in je lak... dat is weer eens wat andersquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad vaak mee er kwamen alleen een paar keer vogels vlak over mij heen gevlogen want die zitten op het dak hier. Kraaien en eksters. En die maken ook nog wel eens ruzie.
Vonden die mensen in dat mandje zeker niet leukquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
Pas waaide er ineens een ballon op mijn balkon, toen had ik wel even een wtf momentje.![]()
En met vingers in mijn oren die ballon over mijn balustrade geschopt.
Niet zozeer de kraai dan maar wel wat ze kunnen laten vallen, schijt of stenen, die nemen ze wel eens mee en dan beland dat weer op mijn balkon. Die stenen, schijt ook trouwens.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een kraai in je lak... dat is weer eens wat anders
Je mag hoor, eigenwijs zijn hoort erbij hequote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok ok, bij deze zal ik er niet eens meer over nadenken dat het morgen of overmorgen gaat gebeuren.
Die heb ik al een tijdje niet gezien en gehoord hier, was altijd wel leuk als ik ze hoorde en dan ze goed kon zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vonden die mensen in dat mandje zeker niet leuk
Ja maar soms moet eigenwijsheid even opzij. Zeker met dit soort dingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag hoor, eigenwijs zijn hoort erbij he
Leuke film. Vorige week nog gezien. Veel plezier 🍿quote:
World wide web?quote:
Ben halverwege, prima te hachelen tot nog toe... die ellenlange gevecht scenes vind ik in elke film matig... maar verderquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuke film. Vorige week nog gezien. Veel plezier 🍿
Is de film op tv of heb je hem vrijwillig opgezet?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben halverwege, prima te hachelen tot nog toe... die ellenlange gevecht scenes vind ik in elke film matig... maar verder
Geheel vrijwilligquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is de film op tv of heb je hem vrijwillig opgezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |