Idd, ik was wel snel in het ziekenhuis maar dus net niet snel genoeg.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik was wel snel in het ziekenhuis maar dus net niet snel genoeg.
Ik kom bij de partij uit waar ik op ga stemmenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
Voor wie er niet uit komt![]()
[ afbeelding ]
Linda Stella Art op Facebook
Laten we het hopen, ik reken nergens op dan kan het misschien alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]gewoon balen dus.
Las van de week dat ze grote stappen maken met kunstmatig zicht, wie weet voor jou op termijn ook wel iets.
Dit ging over mensen met ouderdomsblindheid. Die konden door een chip voor hun oog voor 'zien' en lezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik reken nergens op dan kan het misschien alleen maar meevallen.
Dat is niet tof.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, 2 weken geleden nog bij de oogarts in het ziekenhuis geweest en het gaat ook niet meer goed komen.
Hou er rekening mee dat het nog best lang kan plakken in je deurrubbers, dus op een kiertje laten vannacht en liefst de eerste paar dagen, anders zit hij vast.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Vandaag eindelijk mijn deur geschilderd, 2 lagen maar moet nog een keer.![]()
Is de deur die naar mijn balkon open gaat en is/staat/zit in mijn woonkamer.
Het droogde wel teringsnel.
Goed gedaanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Vandaag eindelijk mijn deur geschilderd, 2 lagen maar moet nog een keer.![]()
Is de deur die naar mijn balkon open gaat en is/staat/zit in mijn woonkamer.
Het droogde wel teringsnel.
Inderdaad eerst gevoeld voordat ik hem net op een kier zette, is al goed droog gelukkig. Zag vandaag wel dat er grondverf op de rubbers zat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het nog best lang kan plakken in je deurrubbers, dus op een kiertje laten vannacht en liefst de eerste paar dagen, anders zit hij vast.
Dank je, ben ook best tevreden dat het redelijk lukte.quote:
Je doet of het winter isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je, ben ook best tevreden dat het redelijk lukte.Ik hoop morgen de laatste laag erop te kunnen smeren en dan kan ik binnen verder.
Deur moest helemaal open en heb op het balkon gestaan, gelukkig viel de kou en wind mee.
Ik woon 10 hoog dus het weer hierboven is soms wat anders dan beneden, zeker de wind. En het was absoluut een heerlijke dag, ook in mijn tshirt gestaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je doet of het winter is![]()
Het was een heerlijke dag vandaag
Gelukkig morgen stormquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je, ben ook best tevreden dat het redelijk lukte.Ik hoop morgen de laatste laag erop te kunnen smeren en dan kan ik binnen verder.
Deur moest helemaal open en heb op het balkon gestaan, gelukkig viel de kou en wind mee.
Neeheeee ik wil nog een laag erop smeren.quote:
Vroeg beginnen of een dagje uitstellen, gaat hard waaien morgen. En dan komt er misschien allemaal troep op geplakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou het niet morgen of vrijdag doenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeheeee ik wil nog een laag erop smeren.Ok, zie ik morgen dan wel, andere dag kan altijd nog natuurlijk maar wil niet weer een maand moeten wachten.
Oh en die maand wachten was niet vrijwillig, kwam van alles tussen waardoor het me eerder niet lukte.
![]()
Maar komende tijd moet het lukken om verder te gaan hiero.
Ga eind van de ochtend weg dus zal wel uitstellen worden dan. Want troep erop wil ik echt niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeg beginnen of een dagje uitstellen, gaat hard waaien morgen. En dan komt er misschien allemaal troep op geplakt.
Ok ok, bij deze zal ik er niet eens meer over nadenken dat het morgen of overmorgen gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou het niet morgen of vrijdag doen
Daarna zou het weer minder slecht worden.
Op tien hoog waait er dan wel weer wat minder rotzooi denk ikquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeg beginnen of een dagje uitstellen, gaat hard waaien morgen. En dan komt er misschien allemaal troep op geplakt.
Kutfilm, zonde van de tijd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit waterworld te kijken... nooit echt helemaal gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |