abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219080673
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:05 schreef engine het volgende:
Zo dadelijk naar huis w/
Lol, ik vroeg het net, bij deze mijn antwoord en fijne vlucht straks.
pi_219080692
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Geheel vrijwillig :Y

En nog geen spijt van.

Heb vandaag een koptelefoon gescoord bij de action, ik luister altijd over speakers, en wilde hem testen.. dus dacht moet maar eens een beetje film kijken... en deze cult klassieker is het geworden *)
Jeetje, vrijwillig nog wel en jeetje, van de action nog wel, succes daarmee dan. Meestal is dat spul snel verrot.
pi_219080704
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Jeetje, vrijwillig nog wel en jeetje, van de action nog wel, succes daarmee dan. Meestal is dat spul snel verrot.
Zit je nou te haten op mijn spullen }:|
Keyboard Knight
pi_219080721
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Lol, ik vroeg het net, bij deze mijn antwoord en fijne vlucht straks.
Ja zometeen van Kaapstad naar Amsterdam. Morgenmiddag thuis :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_219080726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Zit je nou te haten op mijn spullen }:|
Nee, op de action.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:10:32 #156
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_219080728
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef engine het volgende:

[..]
Een rechtstreekse vlucht?
Goede reis 🛫
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_219080738
quote:

[..]
Whoop whoop. *O* Nogmaals fijne en vooral veilige vlucht.
pi_219080739
quote:

[..]
Vliegze :B
Keyboard Knight
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:12:15 #159
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219080762
quote:
11s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ging je nou vandaag terug naar NL of ben je er al? Of is het weer uitgesteld?
zometeen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:12:22 #160
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_219080764
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Nee, op de action.
Noem eens iets van de Action wat snel verrot was?
pi_219080774
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:12 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Noem eens iets van de Action wat snel verrot was?
Ik zelf koop daar niets en wil er ook niet heen maar genoeg van andere mensen gehoord.
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:14:54 #163
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219080805
Mijn auto refresh staat op 24 uur volgens mij ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:15:36 #164
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_219080809
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:13 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik zelf koop daar niets en wil er ook niet heen maar genoeg van andere mensen gehoord.
Klinkt als een betrouwbare bron.

pi_219080821
quote:
99s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:14 schreef chufi het volgende:
Mijn auto refresh staat op 24 uur volgens mij ...
Let me help

Keyboard Knight
pi_219080825
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Keyboard Knight
pi_219080829
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zulke types heb ik gelukkig niet veel in mijn omgeving. En facebook kom ik nauwelijks, alleen als iemand een filmpje doorstuurt dan klik ik en daarna gelijk weer weg.
Maar jij hebt dus goede ervaringen met action? Ik zal het in mijn archief noteren.
pi_219080868
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Zulke types heb ik gelukkig niet veel in mijn omgeving. En facebook kom ik nauwelijks, alleen als iemand een filmpje doorstuurt dan klik ik en daarna gelijk weer weg.
Maar jij hebt dus goede ervaringen met action? Ik zal het in mijn archief noteren.
Als je weet wat je koop, waarom en tegen welke prijs... heeft de Action een prima functie ;Y
Keyboard Knight
pi_219080891
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Geheel vrijwillig :Y

En nog geen spijt van.

Heb vandaag een koptelefoon gescoord bij de action, ik luister altijd over speakers, en wilde hem testen.. dus dacht moet maar eens een beetje film kijken... en deze cult klassieker is het geworden *)
Dat is alles behalve een cult klassieker hoor, het is een slechte film. Niks cults of klassiek aan. Er zijn hele slechte films die cult klassiek zijn, zo slecht dat het het kijken waard is.
The Room of Plan 9 from Outer Space.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219080892
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Als je weet wat je koop, waarom en tegen welke prijs... heeft de Action een prima functie ;Y
Ok, dat kan, ik ontwijk die winkel vooral omdat die hier zit altijd tering druk is en daar kan ik niet goed tegen dus meid ik hem als de pest. En ja een paar keer geweest en dat was verschrikkelijk en dan was ik er niet eens voor mezelf maar met iemand anders mee.
pi_219080902
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is alles behalve een cult klassieker hoor, het is een slechte film. Niks cults of klassiek aan. Er zijn hele slechte films die cult klassiek zijn, zo slecht dat het het kijken waard is.
The Room of Plan 9 from Outer Space.
< Noteert dat. Heb een zwak voor Space films ^O^
Keyboard Knight
pi_219080911
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
< Noteert dat. Heb een zwak voor Space films ^O^
Top moet je doen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219080927
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:10 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Een rechtstreekse vlucht?
Goede reis 🛫
Ja 11.5 uur :{
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:28:33 #174
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_219080945
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Prima ervaringen met wat ik daar gekocht heb.
pi_219080948
Ondertussen zit ik te genieten van mijn Action aankoop :Y

Voor het geld boven verwachting... maar misschien denk ik anders over een paar maanden... maar als hij een jaar mee gaat is het 5 cent per dag :s)

Schaamteloze Spam:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:29:08 #176
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_219080963
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
Prima ervaringen met wat ik daar gekocht heb.
Ok, is ook wel eens goed om te horen. ^O^
pi_219080970
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:26 schreef engine het volgende:

[..]
Sow, succes er mee.
pi_219080995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Top moet je doen
Welk jaartal moet ik hebben?
Keyboard Knight
pi_219081000
quote:
2s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:26 schreef engine het volgende:

[..]
Have fun :)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_219081006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
2358 bc
pi_219081011
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
2358 bc
Kleitabletten :D
Keyboard Knight
pi_219081032
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik moest even spieken hoor maar is van 1957

Ed Wood _O_
pi_219081049
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik moest even spieken hoor maar is van 1957

[ link | afbeelding ]

Ed Wood _O_
Thnx, dacht dat er meerdere waren, maar dat blijken ingekleurde. Ze staan overigens compleet op YT ^O^
Keyboard Knight
pi_219081061
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Thnx, dacht dat er meerdere waren, maar dat blijken ingekleurede. Ze staan overigens compleet op YT ^O^
Oh echt, ga ik ook weer eens kijken. Heerlijk bewegende tapijtjes :D
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:50:30 #186
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_219081142

En dan zelf steeds Joe Biden aanvallen en kleineren met z'n dementie en spotten met z'n 'blunders', nog niet zo lang terug :{w

Het ergste natuurlijk is dat deze man extreem ongeschikt is en altijd was ( dus ook zonder issues) en nooit, never, jamais de president van de bieb op Rikers Island zou mogen worden, mocht hij ooit nog gaan brommen, het beest 8-)

Scrutiny grows over Trump competence – but can an unfit president be removed?

Donald Trump looked out across the White House ballroom at his audience of wealthy donors and business figures – people who had given millions of dollars to his extravagant plan to build a vast ballroom attached to the building’s East Wing.
The president, 79, told the crowd he had enjoyed a “really historic trip” to the Middle East, and indulged in some of his familiar patter: saying his tariffs were successful, and claiming that under Joe Biden, countries were “literally emptying out insane asylums into our country”.

As his speech, given last Wednesday, labored on, Trump turned to ballroom specifics.

He said: “So I just wanna say, thank you all. Uh, simply, behind me, so, is a knockout panel. This panel, the next time you come here, will be opened up and gone. No – uh, no problem with any of the surrounding areas. These, this room will be fixed. This will be like a cocktail – the whole floor will be cocktails or pre-briefings or whatever it may be, lots of different things. So the entire floor. So you come in, the entire floor sets up. We didn’t have to do any of that. Usually, you have to do that. You need different rooms to go along with a ballroom.”

The speech, with its confusing false starts and repeated tangent-veering, was typical of many addresses Trump, the oldest person to be inaugurated president, has given recently. The president frequently appears to lose his train of thought, before retreating to the verbal safe ground of repeating frequently incorrect claims about the current success of the US.Donald Trump looked out across the White House ballroom at his audience of wealthy donors and business figures – people who had given millions of dollars to his extravagant plan to build a vast ballroom attached to the building’s East Wing.

Bron/artikel:https://www.theguardian.c(...)trump-25th-amendment
love & heet
pi_219081159
Afgelopen....

Heb me prima vermaakt met Waterworld :Y Tuurlijk zo her en der kun je wat van zeggen, maar vond hem wel vet. ^O^
Keyboard Knight
pi_219081174
TDS viert weer hoogtij, tijd om te gaan slapen... :O
Keyboard Knight
pi_219081175
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afgelopen....

Heb me prima vermaakt met Waterworld :Y Tuurlijk zo her en der kun je wat van zeggen, maar vond hem wel vet. ^O^
Misschien dan meer een mannenfilm.
pi_219081180
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Thnx, dacht dat er meerdere waren, maar dat blijken ingekleurde. Ze staan overigens compleet op YT ^O^
Ik keek even op YT en als je Plan 9 from outer space intikt kom je ook wat van The Room tegen bij gerelateerde zoekopdrachten _O-
pi_219081186
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:50 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]

En dan zelf steeds Joe Biden aanvallen en kleineren met z'n dementie en spotten met z'n 'blunders', nog niet zo lang terug :{w

Het ergste natuurlijk is dat deze man extreem ongeschikt is en altijd was ( dus ook zonder issues) en nooit, never, jamais de president van de bieb op Rikers Island zou mogen worden, mocht hij ooit nog gaan brommen, het beest 8-)

Scrutiny grows over Trump competence – but can an unfit president be removed?

Donald Trump looked out across the White House ballroom at his audience of wealthy donors and business figures – people who had given millions of dollars to his extravagant plan to build a vast ballroom attached to the building’s East Wing.
The president, 79, told the crowd he had enjoyed a “really historic trip” to the Middle East, and indulged in some of his familiar patter: saying his tariffs were successful, and claiming that under Joe Biden, countries were “literally emptying out insane asylums into our country”.

As his speech, given last Wednesday, labored on, Trump turned to ballroom specifics.

He said: “So I just wanna say, thank you all. Uh, simply, behind me, so, is a knockout panel. This panel, the next time you come here, will be opened up and gone. No – uh, no problem with any of the surrounding areas. These, this room will be fixed. This will be like a cocktail – the whole floor will be cocktails or pre-briefings or whatever it may be, lots of different things. So the entire floor. So you come in, the entire floor sets up. We didn’t have to do any of that. Usually, you have to do that. You need different rooms to go along with a ballroom.”

The speech, with its confusing false starts and repeated tangent-veering, was typical of many addresses Trump, the oldest person to be inaugurated president, has given recently. The president frequently appears to lose his train of thought, before retreating to the verbal safe ground of repeating frequently incorrect claims about the current success of the US.Donald Trump looked out across the White House ballroom at his audience of wealthy donors and business figures – people who had given millions of dollars to his extravagant plan to build a vast ballroom attached to the building’s East Wing.

Bron/artikel:https://www.theguardian.c(...)trump-25th-amendment
Tl,dr :P
pi_219081200
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik keek even op YT en als je Plan 9 from outer space intikt kom je ook wat van The Room tegen bij gerelateerde zoekopdrachten _O-
Vandaag ga ik het niet meer redden, maar ga hem nog wel kijken.. Had heel even een stukje gekeken, moest aan Casablanca denken.. ook zwart-wit ;) dat is wel een favo van mij om verschillende redenen..
Keyboard Knight
  woensdag 22 oktober 2025 @ 22:57:33 #193
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_219081211
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:55 schreef ChocoFan het volgende:

love & heet
pi_219081227
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:57 schreef sly-nl het volgende:

[..]
:D vervelia
pi_219081238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Vandaag ga ik het niet meer redden, maar ga hem nog wel kijken.. Had heel even een stukje gekeken, moest aan Casablanca denken.. ook zwart-wit ;) dat is wel een favo van mij om verschillende redenen..
Oef dat is een aardige foute vergelijking. Ja ze zijn allebei zwart/wit :D
  donderdag 23 oktober 2025 @ 00:07:13 #196
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_219081572
Deze is wat overzichtelijker:

pi_219081582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 00:07 schreef Domnivoor het volgende:

[ afbeelding ]
Werkt voor mij totaal niet :N
pi_219081611
quote:

[ afbeelding ]
Ik moet een trekker aanschaffen denk ik
pi_219081632
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 00:17 schreef engine het volgende:

[..]
Ik moet een trekker aanschaffen denk ik
je gaat het politieke stelsel omploegen?
pi_219081635
quote:

[ afbeelding ]
nee, nattevinger werk is beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')