Helemooiquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen. Was ook benieuwd. Schijnt wel echt te zijn.
[ afbeelding ]
Het is een Strawberry finch dus. Jeetje wat een prachtig beestjequote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn sites met waarschijnlijk iets actuelere informatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is iets voor @:marcb1974
Deze dame post gewoonlijk wel alleen echte birdiesquote:
Ow haha ok. Goed gevondenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof wel dat de vogel echt is, maar of de foto het ook is,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dame post gewoonlijk wel alleen echte birdies
Nog een reden om op de PvdD te stemmen dusquote:
Ook wel de red avadavat genoemd en komt voor in Hawaii. Lees ik net.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is een Strawberry finch dus. Jeetje wat een prachtig beestje
Ja, vast.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn sites met waarschijnlijk iets actuelere informatie.
Ik ook,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, vast.
Ik lees liever een goed boek
Niemand heeft jou gezegd dat het ook makkelijk zou zijn of worden.quote:
Stoere taal maar ik heb het er natuurlijk goed vanaf gebrachtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand heeft jou gezegd dat het ook makkelijk zou zijn of worden.
Mwah, voor de meeste van die vragen hoed je niet perse de films te herkennenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh niet mijn ding, ik kijk amper films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |