Helemooiquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen. Was ook benieuwd. Schijnt wel echt te zijn.
[ afbeelding ]

Het is een Strawberry finch dus. Jeetje wat een prachtig beestjequote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]

Er zijn sites met waarschijnlijk iets actuelere informatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is iets voor @:marcb1974

Deze dame post gewoonlijk wel alleen echte birdiesquote:

Ow haha ok. Goed gevondenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]

Geloof wel dat de vogel echt is, maar of de foto het ook is,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dame post gewoonlijk wel alleen echte birdies

Nog een reden om op de PvdD te stemmen dusquote:

Ook wel de red avadavat genoemd en komt voor in Hawaii. Lees ik net.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is een Strawberry finch dus. Jeetje wat een prachtig beestje

Ja, vast.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn sites met waarschijnlijk iets actuelere informatie.

Ik ook,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, vast.
Ik lees liever een goed boek

Niemand heeft jou gezegd dat het ook makkelijk zou zijn of worden.quote:

Stoere taal maar ik heb het er natuurlijk goed vanaf gebrachtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand heeft jou gezegd dat het ook makkelijk zou zijn of worden.

Mwah, voor de meeste van die vragen hoed je niet perse de films te herkennenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh niet mijn ding, ik kijk amper films

823quote:

Op zich wel grappigquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah, voor de meeste van die vragen hoed je niet perse de films te herkennen
Gewoon gokken naar het jaartal en de plek is voldoende

Jemig wat goedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
823
Alleen die laatste zat ik wel heel erg uit de buurt
#WhenTaken Movies ? #283 (22.10.2025)
I scored 823/1000????
1??29.4 km - ?10 yrs - ?184/200
2??2.0K km - ?5 yrs - ?145/200
3??1.2 km - ?2 yrs - ?198/200
4??4.5 km - ?2 yrs - ?198/200
5??13.6K km - ?2 yrs - ?98/200
https://movies.whentaken.com

Ik herken bijna nooit een film.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah, voor de meeste van die vragen hoed je niet perse de films te herkennen
Gewoon gokken naar het jaartal en de plek is voldoende

Dat was ook de makkelijkstequote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:28 schreef Domnivoor het volgende:
552
Maar wel Washington DC herkend.

Geloof ook de enige die ik echt herkendequote:

Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Stoere taal maar ik heb het er natuurlijk goed vanaf gebracht

Nu al? Hier nog nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Het begint hier al donker te worden.

Vanmorgen bloed laten prikken, overmorgen wordt ik gebeld. Verder gaat het wel goed.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al? Hier nog niet
Hoe is het met je?

Met je oog ook alles goed gekomen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanmorgen bloed laten prikken, overmorgen wordt ik gebeld. Verder gaat het wel goed.

Helaas niet, 2 weken geleden nog bij de oogarts in het ziekenhuis geweest en het gaat ook niet meer goed komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met je oog ook alles goed gekomen?

O dat is echt balen SBE, kan je er wel iets mee zien of helemaal niets meer?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, 2 weken geleden nog bij de oogarts in het ziekenhuis geweest en het gaat ook niet meer goed komen.

Komend weekend gaat ook de klok weer,quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Het begint hier al donker te worden.

Dat is naar eend, dan maar hopen dat datgene waar je voor geweest bent succesvoller kan worden opgelostquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, 2 weken geleden nog bij de oogarts in het ziekenhuis geweest en het gaat ook niet meer goed komen.

Met mijn middelste been is gelukkig alles in orde.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is naar eend, dan maar hopen dat datgene waar je voor geweest bent succesvoller kan worden opgelost

Door een tekort aan zuurstof?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mijn middelste been is gelukkig alles in orde.
De verpleegkundige zei ook tegen mij dat er een donkere vlek te zien is in mijn oog, dat het gewoon "afgestorven" is. Ik heb gevraagd of ik het ook mocht zien.
Ik ben iig dat de rest het nog wel doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |