Aardappelen, worst en boerenkool koken duurt 20 minuten. Ondertussen spekjes bakken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan je snel koken als je nog moest beginnen
Vanille vla met hagelslag?quote:
Eind novemberquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog op workation?
Waarom nietquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik geen hagelslag in huis heb.
je klinkt verbaastquote:
Gezien de hoeveelheid export kunnen er best een paar boertjes stoppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
En de intensieve vee-sector is ook nogal overkill voor ons landje. Zeker als je het afzet tegen de uitstoot.
Ik ook niet, maar ik ben ook een nep Nederlanderquote:
Van een reserveDuitser verbaast het me niet nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben ook een nep Nederlander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En ook geen vlokken en nutellaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van een reserveDuitser verbaast het me niet nee.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
Ohnoes
Eindafrekening water
Moet bijbetalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Kiezersbedrog, volksverlakkerij, verkrachting van de democratie.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had pompoensoep en morgen weer
Zeker alleen iets teveel sinaasappel.quote:
Ik kijk liever uit op een boerderijtje dan een schraal woonblok vol Somaliërs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid export kunnen er best een paar boertjes stoppen.
Heb je gelijk ook weer wat ruimte (zowel fysiek als stikstof) om een flinke hoeveelheid woningen eruit te stampen.
Meer pompoen bij doen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker alleen iets teveel sinaasappel.
Ja want er zit niets tussenin met of de 2e agrarische exporteur ter wereld te zijn of 0 boerderijen en helemaal volgebouwd met woonblokken vol asielzoekers/statushoudersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk liever uit op een boerderijtje dan een schraal woonblok vol Somaliërs.
dat kan nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik had pizza met spek gemaakt, lag alleen misschien wat vol
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik had pizza met spek gemaakt, lag alleen misschien wat vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |