quote:
quote:
Ja botercreme heb ik ook naar zitten kijken, maar dat is wat risicovol want het moet mee in het OV en als er eentje een beetje omvalt is gelijk die letter weg natuurlijk. Hoewel m'n vriendinnen daar ook wel om zouden kunnen lachen, een paar uitgesmeerde lettersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Maar ik zou dus naar (witte) chocoladeganache kijken, even kijken hoeveel room je toevoegt met hoe stevig het moet worden.
En anders kun je misschien kijken naar Zwitserse botercrème? Maar daar heb ik geen ervaring mee zelf
Ja Zwitserse botercrème is wel iets anders, dat is met eiwitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja botercreme heb ik ook naar zitten kijken, maar dat is wat risicovol want het moet mee in het OV en als er eentje een beetje omvalt is gelijk die letter weg natuurlijk. Hoewel m'n vriendinnen daar ook wel om zouden kunnen lachen, een paar uitgesmeerde letters
Ik krijg honger van die site.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
Zoiets
https://sallysbakingaddiction.com/easy-glaze-icing/
die cookie melding is erg toepasselijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:59 schreef essnhills het volgende:
Zoiets
https://sallysbakingaddiction.com/easy-glaze-icing/
Mijn algoritme bestaat uit recepten en patronenquote:
Hier is het nu wel zonnigquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt weer donker buiten.
Denk niet dat die zon zich nog gaat laten zien voor zonsondergang
Ik ga even verschillende opties proberen en kijken wat het beste isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
https://sallysbakingaddiction.com/royal-icing
Of anders deze
Deze is meer de standaard koekjes icing
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, daar is ie naartoe.
Gun ik jou wel
Ik haat iedereen evenredig.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu met vakantie toch?
Das niet liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik haat iedereen evenredig.
Sommige iets meer dan anderen.
[..]
Geen idee.
hij zal niet toegevenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
Ik had laatst van broer en schoonzus een (restorative) yogasessie bij mij thuis cadeau gekregen, voor 2 personen.
Vanmiddag dat gedaan, met mijn moeder.
De dame van de yogaschool had 4 tassen met matjes, dekens, kussens etc. mee.
We hebben in 5 verschillende houding ondersteund door dekentjes en kussens gelegen. Het was erg relaxed
Ik ben immer lief.quote:
Mij een stinkjong noemen is niet lief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben immer lief.
Leer dat nou eens stinkjong
Voel je je erg restored nu?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
Ik had laatst van broer en schoonzus een (restorative) yogasessie bij mij thuis cadeau gekregen, voor 2 personen.
Vanmiddag dat gedaan, met mijn moeder.
De dame van de yogaschool had 4 tassen met matjes, dekens, kussens etc. mee.
We hebben in 5 verschillende houding ondersteund door dekentjes en kussens gelegen. Het was erg relaxed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |