Daar heb je wel lef voor nodig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
Een hurk-wc in Hong Kong, recent. Wilde ik ff met jullie delen.

Het was ook nog een Delhi belly.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar heb je wel lef voor nodig.

quote:

Pics graagquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:35 schreef SEMTEX het volgende:

Als je echt moet, dan moet je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snap niet dat je naar zoiets toegaat.

Capucijners, geblenderd, zoiets.quote:

Doelde eerder op Hong Kong.quote:

Had dat ooit in Frankrijk, gelijk hele ding verstopt. Ik wist niet hoe snel ik me uit de voeten moest maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:35 schreef SEMTEX het volgende:

Dat is een fantastisch land met geweldige mensen en lekker eten.quote:

Gewoon doortrekken had je al kunnen doen. Zo'n hurk wc is voor sommige mensen al traumatisch genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Had dat ooit in Frankrijk, gelijk hele ding verstopt. Ik wist niet hoe snel ik me uit de voeten moest maken.

Jij hebt helemaal geen vriendenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:34 schreef knoopie het volgende:
Wij zijn je vrienden niet, dus als jij het deelt met je "vrienden", dan weten wij gelukkig nog steeds niet waar jij poept. Daarom onterechte klacht.

Dat was inderdaad de grap die ik over jou maakte. Geen idee waarom je die nog een keer moet herhalen. Kan je zelf geen grapjes bedenken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen vrienden

Ik moet natuurlijk wel een beetje op jouw niveau blijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de grap die ik over jou maakte. Geen idee waarom je die nog een keer moet herhalen. Kan je zelf geen grapjes bedenken?

Nou ja, dat hielp dus niet... het bleef er gewoon als een hoopje bovenop liggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gewoon doortrekken had je al kunnen doen. Zo'n hurk wc is voor sommige mensen al traumatisch genoeg.

quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:34 schreef knoopie het volgende:
Wij zijn je vrienden niet, dus als jij het deelt met je "vrienden", dan weten wij gelukkig nog steeds niet waar jij poept. Daarom onterechte klacht.

Ik heb in je ma's bek gescheten, betekent dat ook dat de locatie zich steeds verplaatst?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is dus een serieuze app. Daarmee kan je aangeven waar je wanneer hebt gepoept en die resultaten kan je delen met je vrienden. Ook kan je zien waar en wanneer je vrienden hebben gekakt.
Ik vind dat een geweldig idee maar durf hem zelf niet te installeren, straks weten jullie waar mijn schijt woont

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |